اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش زنجان 15 هزار فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش استان زنجان 15 هزار فرهنگی دارد.

آموزش و پرورش زنجان 15 هزار فرهنگی دارد

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از مجموع فرهنگیانی که در آموزش و پرورش استان زنجان فعال هستند، 4 هزار و 662 نفر در مدارس ابتدایی استان زنجان مشغول به کار هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 3 هزار و 813 فرهنگی در مدارس راهنمایی استان زنجان مشغول به فعالیت هستند، افزود: در مقطع دبیرستان نیز 4 هزار و 761 فرهنگی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین تعداد نیروهای ستادی فعال در آموزش و پرورش استان زنجان را نیز یک هزار و 218 نفر اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع 14 هزار و 456 فرهنگی در آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت می‌کنند.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 180 هزار دانش‌آموز در استان زنجان مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: به صورت سالانه فعالیت‌های مختلفی از سوی آموزش و پرورش استان زنجان برای ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش‌‌آموزان انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه هوشمندسازی مدارس افزود: تاکنون 210 مدرسه استان زنجان در پایه‌های مختلف هوشمندسازی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به برخی از اقدامات اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در بحث آموزش بی‌سوادان گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی صورت گرفته و در حال حاضر عده بسیار کمی بی‌سواد هستند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان زنجان آمادگی باسواد کردن همه بی‌سوادان را دارد، ولی مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که خود بی‌سوادان رغبتی برای حضور در کلاس درس ندارند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول