اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش تجلیل از بانوان شاغل در دستگاه‌های اداری مطرح شد

آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ حجاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ حجاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ حجاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش فاطمه جهان‌افروز عصر امروز در همایش تجلیل از بانوان شاغل در دستگاه‌های اداری بخش آبپخش با تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار داشت: روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و روز مادر نامیده شده و دلیل این امر اهمیت حرکت بانوان جامعه اسلامی در مسیر زندگی حضرت فاطمه (س) و الگوبرداری از سیره و منش زندگی ایشان است.

وی ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز زنان جامعه اسلامی برشمرد و عنوان کرد: حضرت زهرا (س) مظهر ولایت‌مداری و صیانت از حریم اسلامی و مبین راه سعادت تمامی بانوان است.

جهان‌افروز افزود: مسئله بدحجابی از معضلات اجتماعی است که دامنگیر جامعه شده است و تمامی بانوان جامعه اسلامی باید دست به دست هم دهند و برای رفع این مشکل و معضل اساسی بکوشند.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش خاطر نشان کرد: رعایت حجاب و عفاف باعث حفظ کرامت و ارزش بانوان در جامعه می‌شود و بانوان را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌دارد که همه بانوان کارمند در ادارات بخش آبپخش از این مسائل آگاهی کامل دارند و از ایشان انتظار داریم با همین دید برای توسعه و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف کوشا باشند.

جهان‌افروز ابراز داشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف که یک وظیفه دینی است امروز بر عهده تمامی مسئولان فرهنگی و سیاسی است و باید در این راستا کوشا باشند.

وی ادامه داد: در سطح استان بوشهر و شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای برای رفع مشکل حجاب صورت پذیرفته که همگی بر اهمیت آن آگاهی کامل داریم.

این مسئول اضافه کرد: در ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف نهادی چون آموزش و پرورش که جمعیت بالایی از دختران امروز که مادران فردا را در خود جای داده از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئله حجاب و عفاف باید به طور جدی در کلاس‌های پرورشی و معارف مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول