اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

بانوان شاغل آموزش و پرورش ملایر تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ملایر از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش ملایر تقدیر کرد.

بانوان شاغل آموزش و پرورش ملایر تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی تکلو  بعد از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تقدیر از زنان شاغل در اداره آموزش و پرورش ملایر ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: روز زن روز همه خوبی‌ها، روز کمالات بشر و بهترین لحظات برای گرامیداشت و پاسداشت از مقام زنان در جامعه است  و باید بیشتر به بینش و منش انسانی و اسلامی زنان توجه شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچکس نتوانسته است شخصیت واقعی حضرت زهرا (س) را بشناسد، افزود: زنان جامعه ما اگر از زندگی و شخصیت حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی کامل درس بگیرند و به آن عمل کنند موفقیت‌های بیشتری به دست می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر سپس به تلاش و فعالیت بانوان شاغل اداری اشاره کرد و گفت: در بسیاری موارد زنان فرهنگی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... از مردان موفق‌تر هستند و همین بانوان می‌توانند از نظر اخلاقی، رفتاری، کاری و ... الگویی برای دانش‌آموزان و دیگر بانوان در جامعه باشند. 

وی به ساعت کاری زنان شاغل اشاره کرد و افزود: با وجود این موضوع که زنان به عنوان وظیفه مادرانه در منازل مسئولیت سنگینی دارند اما در هفته 44 ساعت به عنوان ساعت موظف در ادارات انجام وظیفه می‌کنند و در اکثر موارد نیز ظرفیت و پتانسیل کاری آنان بالاتر از مردان است.

در پایان از خدمات ارزنده بانوان شاغل در اداره با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول