اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آموزش و پرورش و کتابخانه‌های عمومی استان البرز قرارداد امضا کردند

خبرگزاری فارس: ادارات کل آموزش و پرورش و کتابخانه‌های عمومی استان البرز برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان و معلمان قرارداد همکاری امضا کردند.

آموزش و پرورش و کتابخانه‌های عمومی استان البرز قرارداد امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز، این قرارداد با حضور مدیران کل کتابخانههای عمومی و آموزش و پرورش استان انعقاد شد.

همکاری متقابل در اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و تقویت عادت به مطالعه و کتاب‌خوانی، انتقال آخرین دستاوردهای علمی در حوزه کتاب به مخاطبان و ارتقای سطح بصیرت و آگاهی‌های عمومی فرهنگیان و دانش‌آموزان در قالب طراحی سیر مطالعاتی و برگزاری مسابقات فرهنگی و نشست‌های نقد و بررسی کتاب از مفاد این قرارداد است.

به موجب این قرارداد تعهدات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز شامل در اختیار گذاشتن امکانات موجود اعم از منابع مختلف و سالن‌های مطالعه برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و همکاری با مدارس برای بازدید دانش‌آموزان از بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها، آموزش کتاب‌یاران معرفی شده توسط ادارات آموزش و پرورش، تدوین سیر مطالعاتی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی و ثبت‌نام با تخفیف 50 درصدی فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

هم‌چنین ایجاد بستر مناسب برای عضویت تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی استان البرز، پرداخت حق عضویت سالانه معلمان و دانش‌آموزان و به عضویت در آوردن ایشان در کتابخانههای عمومی سراسر استان، تهیه و توزیع نشریات علمی منتشره وزارت آموزش و پرورش در سطح کتابخانههای عمومی استان و واگذاری حق انتفاع کتابخانههای قلم‌چی در سطح شهرستان‌های کرج و نظرآباد از جمله تعهداتی است که به موجب این سند همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز در قبال اداره‌کل کتابخانههای عمومی این استان متعهد شد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول