اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دستاوردهای هسته‌ای کشور در باور مردم نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: دستاوردهای هسته‌ای کشور در درون و باور مردم ایران اسلامی نهادینه شده است.

دستاوردهای هسته‌ای کشور در باور مردم نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته‌ای ایران در دانشگاه زنجان اظهار کرد: کسب موفقیت‌های هسته‌ای در طی یک دهه گذشته هزینه‌های زیادی به مردم تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه مردم همواره دستاوردهای هسته‌ای کشور را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌این دستاوردها در کشور مورد حمایت همه مردم است.

استاندار زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در 33 سال اخیر علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: همه این توطئه‌ها برای به زانو درآوردن نظام و جلوگیری پیشرفت در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه کشور در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از هیچ کوششی فروگذار نکرده است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های امروز ایران در بخش هسته‌ای مدیون ایثارگری و فداکاری مردم است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه از یک دهه گذشته استکبار از همه توان و ظرفیت خود برای فشار به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است، افزود: با وجود همه فشارها و تحریم‌ها، ایران اسلامی برای رسیدن به این انرژی همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های کشور در زمینه دستیابی به این انرژی مطلوب است، افزود: کسب موفقیت‌های بیشتر در زمینه‌های مختلف با استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از برنامه‌های کشور است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول