اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده امام جمعه در ستاد بزرگداشت 15 خرداد زنجان:

شیعه و سنی مدیون همت امام خمینی(ره) هستند

خبرگزاری فارس: نماینده امام جمعه در ستاد بزرگداشت 15 خرداد شهرستان زنجان گفت: شیعه و سنی مدیون همت امام خمینی(ره) هستند.

شیعه و سنی مدیون همت امام خمینی(ره) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی بعد از ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های 15 خرداد شهرستان زنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) با همت والایی که داشتند در زمانی که دوران خفقان بود دست به کاری بزرگ زده و کشور را از ظلم طاغوت نجات دادند.

وی همچنین با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در پایداری نظام و جمهوری اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری پس از امام خمینی(ره) با رهنمودهای پدرانه خود نقش مهمی در تثبیت و پایداری نظام انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

نماینده امام جمعه در ستاد بزرگداشت 15 خرداد شهرستان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر مقام معظم رهبری همچون امام خمینی(ره) مشکلات را بررسی کرده و به ارائه راه‌حل می‌پردازند و همین امر موجب پایداری بیشتر نظام شده است.

وی با اشاره به اطاعت از فرامین الهی اضافه کرد: به هیچ کس به غیر از خدا حتی پیامبران نباید کرنش و تعظیم کرد، چرا که عبادت و تعظیم فقط مخصوص خداوند است.

موسوی همچنین با تاکید بر شناخت خداوند متعال اضافه کرد: عبادت و بندگی خدا نشانه‌ای از شناخت خدا است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط نماینده ولی فقیه در استان برای اجرای مراسم شعبانیه در مصلی زنجان اضافه کرد: برای آمادگی بیشتر مردم برای برگزاری نماز جمعه در مصلی زنجان این کار صورت می‌گیرد.

نماینده امام جمعه در ستاد بزرگداشت 15 خرداد شهرستان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری جشن‌های ماه رجب در مصلی اضافه کرد: در حال حاضر مصلی برای برگزاری این جشن‌ها آماده شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول