اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بیداری اسلامی برگرفته از سیره امام خمینی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بیداری اسلامی برگرفته از سیره امام خمینی(ره) است.

بیداری اسلامی برگرفته از سیره امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمد نکونام پیش ازظهر امروز در دومین نشست کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک چهره جامع و تمام عیار برای معرفی اسلام است.

وی افزود: امام خمینی(ره) توانست اسلام ناب را به بشریت عرضه کند، به‌ همین علت امام خمینی(ره) یک چهره جامع و تمام عیار برای نشان دادن اسلام است.

نکونام با بیان اینکه امام خمینی(ره) به‌عنوان یک چهره احیاگر اسلام ناب در این عصر و مقطع مطرح است، گفت: نام امام به‎عنوان یک چهره احیاگر در تاریخ ثبت ابدی شد.

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جایگاه امام خمینی(ره) را معرفی کنیم باید افق امام گونه و دید امام گونه داشته باشیم تا بتوانیم دنباله‌رو راه امام باشیم و لازمه این کار تحقیق و مطالعه است.

وی معرفی کردن چهره امام را مصونیت بخش به نظام و تقویت راه شهدا دانست و افزود: برپایی نظام اسلامی بر اساس ولایت مداری یکی از بزرگ‌ترین اقدامات امام خمینی(ره) است.

نکونام با بیان اینکه اسلام یعنی امام و امام یعنی اسلام، گفت: امام خمینی (ره) به گونه‌ای حرکت کرد و نظام برپا کرد که هر آنچه از اسلام می‌دانست و می‌توانست به میدان آورد.

وی خاطرنشان کرد: روحیه مبارزه و جهادی امام‌ خمینی(ره) در راه خدا ریـشـه در بینـش اعتـقـادى و تربیت و محیط خانوادگى و شرایط سـیـاسى و اجتماعى طـول دوران زندگى آن حضرت داشـتـه است که ما باید تمام این موارد را برای زائران و مردم استان چهارمحال و بختیاری بیشتر از گذشته تشریح کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول