اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

اعزام 11 هزار زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام‌خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از اعزام 11 هزار زائر این استان به مرقد امام‌خمینی(ره) خبر داد.

اعزام 11 هزار زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام‌خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی شنبه شب در نخستین نشست ستاد ارتحال امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: در سال جاری به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام‌خمینی(ره) 11 هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: هشت کمیته امنیتی انتظامی به ریاست مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری، کمیته برگزاری مراسم به ریاست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته اعزام و تغذیه به ریاست فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم، مسئولیت اعزام این تعداد زائر را بر عهده دارند.

عیدی ادامه داد: کمیته فرهنگی به ریاست مدیرکل ارشاد اسلامی، کمیته حمل و نقل به ریاست مدیرکل حمل و نقل، کمیته امداد و درمان به ریاست سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی‌، کمیته بازرسی به ریاست مدیرکل بازرسی استانداری و کمیته پشتیبانی از دیگر کمیته‌هایی هستند که مسئولیت اعزام زائرین این استان را عهده دار هستند.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌ها در سال گذشته در زمینه کرایه اتوبوس همکاری لازم را نداشتند که انتظار می‌رود در سال جاری وظایفشان را به نحو احسنت انجام دهند.

عیدی بیان داشت: برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع آب، تدارکات و اعزام کادر پزشکی از جمله برنامه‌های ستاد ارتحال امام‌خمینی(ره) برای اعزام زائران این استان است.

وی گفت: امام‌خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران است که این امر می‌طلبد برنامه‌های بزرگداشت این شخصیت عظیم را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

عیدی خاطرنشان کرد: تعدادی بسته فرهنگی تهیه شده که در مسیر برای آماده کردن زائران برای زیارت و آشنایی بیشتر با شخصیت امام‌خمینی(ره) در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول