اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار:

موج بیداری اسلامی به برکت امام خمینی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: موج بیداری اسلامی به برکت امام خمینی (ره) است.

موج بیداری اسلامی به برکت امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد عصر امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سوم خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب توانست با انقلاب اسلامی، ایران اسلامی را به جهانیان بشناساند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در دیگر کشورها، آن را به برکت امام خمینی (ره) و ندای آزادیخواهانه وی دانست و افزود: ما باید در سالگرد امام راحل به جهانیان ثابت کنیم که تابع آرمان‌ها و اهداف ایشان هستیم.

معاون فرماندار بهار در بخش دیگری از سخنانش به سوم خرداد اشاره کرد و تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تمام توان در مقابل جهانیان ایستادند و آزادسازی خرمشهر شکست سنگینی برای دشمنان بود که ما باید در این روز نیز برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز بیان داشت: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یک‌هزار و 800 نفر از عاشقان و دلسوختگان به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

مجتبی حسینی به برنامه‌های سوم خرداد اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی با همکاری ادارات و برگزاری صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مراسم شبی با شهدا و یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها هستند.

در پایان 15 کمیته برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سوم خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول