اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهمیرزاد:

امام خمینی با جهاد عقیده توانست انقلاب را جهانی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهمیرزاد گفت: حضرت امام خمینی (ره) با جهاد عقیده توانست انقلاب را جهانی کند و به اهداف مد نظرش دست یابد.

امام خمینی با جهاد عقیده توانست انقلاب را جهانی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر حجت‏الاسلام والمسلمین سیدداوود احمدپناه ظهر امروز در نشستی با کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: طرح "ابرار" شورای حوزه‏ها و طرح "صالحین" بهترین فرصت برای انتشار عقاید اسلامی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با جهاد عقیده توانست انقلاب را به پیروزی برساند و این اعتقادات است که انسان‏ها را به آرمان‏های خود می‏رساند.

امام جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه اگر اعتقاد و اعتماد به راه خدا وجود داشته باشد، قطعاً انسان به پیروزی می‏رسد، اظهار داشت: اعتقادات دینی باعث محبوبیت و جلب محبت مردم می‏شود.

وی با اشاره به برنامه‏های معرفتی بسیج نظیر طرح ابرار و گروه‏های صالحین بیان داشت: مردم باید قدر فرصت‏های فراهم شده توسط سپاه و بسیج را بدانند و با اشتیاق و با نشاط در این مراسم شرکت و نسبت به سالم‏سازی و سالم نگه داشتن عقاید خود تلاش کنند.

احمدپناه بر ضرورت داشتن وجدان کاری تأکید کرد کرد و گفت: دنیا در واقع بازار داد و ستد ساکنان آن است و هر کسی باید برابر دریافت خدمات، خدمتی هم ارائه کند تا به کمک دیگر هم‏نوعان، زندگی انسانی سامان یابد، از سوی دیگر عقل و دین حکم می‏کنند که هر کس کاری را که به عهده گرفته محکم و نیکو انجام دهد.

وی به تعبیر زیبای امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: آن حضرت فرمودند که «پسرم میان خود و دیگران، خویش را میزان سنجش قرار ده، آنچه برای خود می‏پسندی، برای دیگران هم بپسند و آنچه را برای خود خوش نمی‏داری، برای دیگران هم مپسند».

امام جمعه شهمیرزاد اظهار داشت: سخن امام زیباترین نمود وجدان کاری را ترسیم می‏کند؛ به گونه‏ای که اگر همه بدان عمل کنند، جامعه ما سالم خواهد ماند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول