اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

ابعاد نهضت امام خمینی باید برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: باید مدیران ابعاد نهضت امام خمینی(ره) را برای جوانان تبیین کنند.

ابعاد نهضت امام خمینی باید برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی عصر شنبه در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه بیداری اسلامی و جنبش ضدسرمایه‎داری مدیون امام خمینی (ره) است اظهار داشت: ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام بار دیگر شاهد برگزاری سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات ایام 14 و 15 خرداد با توجه به همزمانی آن با 13 رجب روز میلاد حضرت علی(ع) افزود: برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسمات در ایجاد روحیه و انگیزه معنوی تاثیرگذار و در ایجاد بصیرت و آگاهی مؤثر است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: تشریح و تبیین اندیشه‌های الهی حضرت امام(ره) در این ایام ضروری است و ابعاد نهضت امام خمینی(ره) را باید برای جوانان تبیین کنیم.

قزل‌سفلی با اعلام تشکیل کمیته‌های ستاد ارتحال امام (ره) افزود: دبیری ستاد ارتحال امام (ره) به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و کمیته‌های فرعی ارتحال امام(ره) در بخش مرکزی و داشلی‎برون تشکیل خواهد شد.

وی بر داشتن ساز و کار مشخص در کمیته پشتیبانی برای اعزام یک هزار نفر در مراسم ستاد ارتحال امام تاکید کرد و بیان داشت: مسئول کمیته مراسم و تبلیغات اداره تبلیغات اسلامی، مسئول کمیته اعزام ناحیه مقاومت بسیج، مسئول کمیته فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کمیته پشتیبانی اداره صنعت معدن و تجارت، مسئول کمیته روستایی بخشداری مرکزی و داشلی‎برون، مسئول کمیته جوانان مدیریت آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس متذکر شد: شهرداری و مجمع امور صنفی ایستگاه‎های صلواتی را در سطح شهر برپا خواهند کرد و اتوبوسرانی آتش‎نشانی و اورژانس در مراسم ستاد ارتحال امام (ره) آماده‎باش خواهند بود.

قزل‌سفلی در پایان اذعان داشت: ائمه جماعت مساجد در ایام خرداد به تبیین نهضت امام خمینی (ره) در بین دو نماز بپردازند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول