اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

امام خمینی(ره) همبستگی اسلامی را در دنیا به وجود آورد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: امام خمینی(ره) حرکت عظیم و همبستگی اسلامی را در کشور و دنیا به وجود آورد.

امام خمینی(ره) همبستگی اسلامی را در دنیا به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت فتح خرمشهر و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد، با تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیروزی غرورآفرین خرمشهر سرافراز اظهار داشت: امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا و جان‌فشانی رزمندگان است.

وی افزود: هر چه از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، طراوت و شادابی آن دوران بیشتر لمس می‌شود و جامعه بیش‌تر یاد آن دوران را ارج می‌نهد.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اهمیت گرامیداشت این ایام افزود: امروز عزت خود را مدیون امام(ره) و شهدا هستیم.

فرماندار خلیل‌آباد اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تو دهنی محکمی را از مردم ما خورده‌اند که نمونه آن حضور مردم در گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، ‌برگزاری انتخابات 12 اسفند بود که آنان را مأیوس کرده است.

مرادزاده گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و بزرگ معمار انقلاب اسلامی هستند که راه او راه انقلاب و اهداف او راه اسلام است که با توکل به خداوند و اخلاص خدا پسندانه توانست، حرکت عظیمی را در همبستگی اسلامی در کشور و دنیا به وجود آورد.

وی افزود: همه وظیفه داریم هر چه در توان داریم در راه امام و شهدا صرف کنیم.

مرادزاده برگزاری بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران به حرم مطهر امام(ره) و برگزاری مراسم سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه این جلسه در ارتباط با برگزاری جشن کوثر در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) تصمیماتی اتخاذ شد.

سرهنگ سازگارا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلیل‌آباد نیز در این جلسه با اعلام آمادگی بسیج و سپاه شهرستان، گزارشی از فعالیت‌های ستاد ارتحال امام(ره) در سال گذشته را بیان داشت.

وی از تشکیل کمیته‌های فرهنگی، ‌مالی، ‌تبلیغی و مراسم در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اعزام زائران حضرت امام خمینی(ره) و شرکت در مراسم سالگرد که در تهران برگزار می‌شود در شهرستان فراهم شده است که به زودی نحوه چگونگی حضور زائران اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول