اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در جامعه تاکید کرد.

لزوم تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی در نخستین جلسه ستاد 14 و 15 خرداد اظهار کرد: برنامه‌های روز چهاردهم خرداد به عنوان سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به نحو مطلوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه باید در راستای برگزاری مطلوب برنامه‌های 14 و 15 خردادماه اقدامات لازم انجام شود، ادامه داد: مراسم‌های مختلفی در این دو روز برگزار می‌شود، که باید در راستای تبیین شخصیت امام راحل در این برنامه‌ها توجه خاصی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اعزام 7 هزار زائر زنجانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد تصریح کرد: استان ظرفیت‌های بیشتری برای اعزام زائران دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای افزایش آمار زائران استفاده شود.

وی با بیان اینکه درسال جاری باید در دو محور به‌ویژه برنامه‌های 14 و 15 خرداد توجه شود، خاطرنشان کرد: اعزام زائران و برگزاری برنامه‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

 

*زنجان آماده استقبال از زائران امام خمینی(ره) است

احمدی با اشاره به عبور کاروان‌های مختلف از استان زنجان برای عزیمت به مرقد مطهر امام یادآور شد: استان زنجان باید از این زائران نیز به نحو شایسته‌ای استقبال کرده و زمینه آرامش آنان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه باید پایتخت شور و شعور حسینی رنگ و بوی استقبال را به خود بگیرد، تصریح کرد: استقبال از زائران امام خمینی(ره) از برنامه‌های استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم باشکوه‌تر برگزارشدن برنامه‌های 14 و 15 خرداد تاکید کرد و افزود: استان از آمادگی کامل برای استقبال از زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: باید اندیشه‌های ناب امام راحل که برگرفته از اندیشه‌های اسلامی است در جامعه به درستی تبیین شود.

 

*باید نسل جوان با امام خمینی(ره) آشنا شود

احمدی با اشاره به تاثیرگذاری امام خمینی(ره) در جهان از وی به عنوان شخصیتی جهانی یاد کرد و ادامه داد: باید نسل جوان انقلاب نیز با این شخصیت به‌درستی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان پایه‌گذار نظام جمهوری اسلامی همواره بر تارک جهان می‌درخشد، یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره این ابرمرد تاریخ بر همه واجب است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول