اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

امام خمینی منشاء بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: امام خمینی(ره) منشاء بیداری اسلامی در جهان است.

امام خمینی منشاء بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در همه ابعاد اعم از آگاهی به مسائل روز جهان و اسلام، فلسفه، اخلاق، عبادت و حتی نگارش و ادبیات مانند خورشیدی در تارک عالم درخشید.

وی افزود: امام خمینی (ره) با انقلاب عظیمی که به‌وجود آورد موجب احیای ارزش‌های والای دین اسلام و بیداری مسلمانان شد و راه روشنی را فراروی دیدگان مردم جهان قرار داد.

سرافراز بر ضرورت الگوگیری از رفتار، گفتار و منش امام خمینی (ره) تاکید و تصریح کرد: الگوگیری از شخصیت والای امام خمینی(ره) نقش مهمی در رسیدن به سعادت و رستگاری ما دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به نقش سپاه پاسداران در حفظ و ترویج آرمان‌های امام خمینی اشاره کرد و افزود: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن یکی از حرکات عظیم فرهنگی خود در طول سال را در ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب انجام می‌دهد که از نظر جهانی نیز مورد توجه است.

سرافراز ادامه داد: حضور مقام معظم رهبری در این مراسم روحانی، تاکیدی بر اهمیت آن است و بایستی فرماندهان، اهتمام لازم را در اجرای شایسته این ماموریت بکار بسته و زمینه حضور عاشقان امام و ولایت را در مرقد مطهر حضرت امام(ره) فراهم کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه در ایام ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: باید تلاش کرد تا برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام شایسته مقام امام خمینی(ره) و با شکوه و عظمت هر بیشتر اجرا شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول