اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

پاسداشت مقام امام خمینی یک وظیفه ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: پاسداشت مقام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یک وظیفه ملی است.

پاسداشت مقام امام خمینی یک وظیفه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران سیدعلی حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در فرمانداری چناران با اشاره به اینکه امام (ره) یک رهبر شناخته شده در سطح دنیا بود، اظهار داشت: به لطف انقلاب او امروز ایران الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی اروپایی تبدیل شده است.

وی امام خمینی(ره) را ودیعه الهی و معجزه قرن دانست و در ادامه تصریح کرد: با این وجود بسیاری از زوایای شخصیت آن بزرگوار هنوز برای عالم بشریت ناشناخته مانده است.

فرماندار چناران هم‌چنین در اهمیت پاسداشت مقام امام(ره) گفت: اهمیت پاسداشت مقام امام(ره) یک وظیفه اسلامی، اخلاقی و ملی است زیرا پاسداشت امام(ره) پاسداشت همه خوبی‌ها، فضیلت‌ها و ارزش‌های دینی، الهی، عرفانی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی است.

وی افزود: در عظمت کار امام(ره) همین اندازه که اسلام را در قرن بیستم از غربت نجات داد و انقلاب اسلامی ایران به بیداری اسلامی در حال حاضر تبدیل شده است و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی را در دنیا مفتضح کرده است.

فرماندار چناران گفت: امسال 850 نفر از علاقه‌مندان آن حضرت با هماهنگی و همکاری نهادها و بسیج به مراسم سالگرد ارتحال به تهران اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول