اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های حوزه علمیه:

هیچ دانشگاهی نادره‌ای همچون امام خمینی (ره) تربیت نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های حوزه علمیه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرزند ویژه حوزه علمیه بود، گفت: هیچ دانشگاهی نادره‌ای همچون امام خمینی(ره) تربیت نکرد.

هیچ دانشگاهی نادره‌ای همچون امام خمینی (ره) تربیت نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالکریم فراهانی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان زنجان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در تبیین فرهنگ دینی در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرزند ویژه حوزه علمیه بودند، اضافه کرد: حوزه علمیه شاگردی نه در حد امام خمینی(ره) ولی شاگردان ممتازی تربیت کرده است.

معاون امور استان‌های حوزه علمیه با اشاره به برخی از اقدامات ارزشمند امام خمینی(ره) قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) در زمینه افزایش فعالیت حوزه‌های علمیه نیز اقدامات بسیاری انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چشم همگان به حوزه‌های علمیه دوخته شده است، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در تبیین فرهنگ دینی در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام فراهانی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه‌های علمیه فعالیت مناسبی در کشور دارند، گفت: باید فعالیت حوزه‌های علمیه بیش از پیش افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به تقویت فعالیت حوزه‌های علمیه در امور مختلف دینی و فرهنگی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در امور حوزوی نیز از دیگر مسائلی است که موجب افزایش فعالیت این مراکز می‌شود.

معاون امور استان‌های حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقویت زیر ساخت‌های حوزه علمیه ادامه داد: همکاری مسئولان و کمک به فعالیت حوزه‌های علمیه موجب انتشار فرهنگ دینی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه با حداقل امکانات اقدام به انجام حداکثر کارها می‌کنند، افزود: امام خمینی(ره) یکی از ویژه‌ترین افرادی بود که توسط حوزه علمیه تربیت شد.

حجت‌الاسلام فراهانی اظهار کرد: تا کنون هیچ دانشگاهی نتوانسته است نادره‌ای همچون امام خمینی(ره) را تربیت کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول