اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی

7 هزار کردستانی به حرم امام خمینی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امسال در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیش از 7 هزار کردستانی به حرم امام اعزام می‌شوند.

7 هزار کردستانی به حرم امام خمینی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ابراهیم حسینی در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های سالگرد ارتحال امام در سنندج اظهار کرد این افراد از 10 شهرستان استان در روز 13 خرداد ماه در قالب یک کاروان به تهران اعزام می‌شوند،

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: در سال گذشته 6 هزار و 500 نفر از این استان برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی اعزام شدند.

به گفته حسینی 3 ‌هزار و 919 نفر از این افراد را برادران و 2 هزار و 716 نفر را خواهران کردستانی تشکیل می‌دهند که با 189 دستگاه اتوبوس، 10 دستگاه مینی‌بوس و 10 دستگاه خودروی سنگین اعزام خواهند شد.

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: اولویت‌های امسال با افرادی است که برای نخستین بار ثبت‌نام کرده‌اند.

حسینی گفت: در همین راستا کمیته‌های مختلفی در سطح استان تشکیل شده تا همچون سنوات گذشته بدون کوچکترین مشکلی در سالگرد ارتحال امام (ره) حضور داشته باشیم.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این جلسه تلاش برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل را رسالتی همگانی دانست اظهار کرد: کمیته‌های اعزام، کمیته فرهنگی، کمیته ارشاد و اطلاع‌رسانی، کمیته پشتیبانی، کمیته مراسم، کمیته اصناف و کمیته مردمی به همین منظور در استان تشکیل و تقسیم کار انجام شده است.

موسی‌ مرادیانی خواستار ارائه گزارشی مبنی بر نیازها و توانمندی‌های کمیته‌های مختلف ظرف 15 روز آینده شد و گفت: امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام زائران اقدام کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول