اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل ارشاد قم صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه امام خمینی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه امام خمینی(ره) در قم خبر داد.

برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه امام خمینی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین نیازمند در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و چهل و نهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در یوم الله 15 خرداد سال 1342 گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نظر دارد تا نسبت به معرفی شخصیت امام راحل اقدام کند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تبیین اندیشه‌های امام راحل است که باید به آن پرداخته و مد نظر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه به وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی را مورد تاکید قرار داده‌اند، ابراز داشت: بر همین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقه‌ای از این وصیت نامه برگزار خواهد کرد.

نیازمند در ادامه سخنان خود افزود: این مسابقه به صورت پیامکی بوده و هدف اصلی آن آشنایی مردم با وصیت نامه امام راحل است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب آثار امام خمینی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ایام ارتحال امام راحل در صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: در این نمایشگاه اندیشه‌های امام خمینی تبیین شده و همچنین آثار فاخر معمار کبیر انقلاب به نمایش در خواهد آمد.

نیازمند در خصوص برنامه‌های این اداره کل در یوم الله 15 خرداد گفت: این اداره کل در این ایام نیز نسبت به نصب بنر و توزیع عکس امام و مقام معظم رهبری اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول