اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان خبر داد

وفای به عهد با خدا راز ماندگاری امام خمینی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: راز ماندگاری و بزرگی امام خمینی (ره) وفای به عهدی بود که به عنوان یک مسلمان با خدای خود بسته بود.

وفای به عهد با خدا راز ماندگاری امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی بعد از ظهر امروز در ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان رامیان اظهار داشت: امام خمینی (ره) از همان ابتدا برای خود هدفی را ترسیم کرده بود که رضایتمندی خدا اصلی‎ترین دلیل پیگیری مستمر و دنباله‎دار این هدف مقدس بوده است.

وی تصریح کرد: با پیروزی و شکل‎گیری انقلاب اسلامی ایران مسیر روحانی و نورانی هدف امام راحل مشخص شد و نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت اسلام و قرآن به عنوان جامع‎ترین کتاب آسمانی به وجود آمد.

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به تاثیرگذاری این انقلاب و این نظام در سطح بین‎المللی و جهانی اذعان داشت: اگر بخواهیم کاری کنیم که این مسیر الهی نورانی باقی بماند و تاریکی و ظلمت تعداد بیشتری از انسان‎های روی زمین را به نور ایمان منور سازد باید نام امام خمینی (ره) و راه امام خمینی (ره) زنده بماند و به عنوان یک الگوی مناسب مورد توجه باشد.

سمیعی اضافه کرد: همه ادارات و نهادهای دولتی عزم خود را جزم کنند تا در کنار مردم همیشه ولایت‎مدار مراسم در خور شأن و منزلت آن روحانی برجسته و رهبر فرزانه برگزار و اهدف مقدس ایشان به جهان صادر شود.

اضافه می‎شود تشکیل کمیته‎های فرهنگی، ورزشی، ایثارگران، پشتیبانی و اعزام، بهداشت و سلامت از جمله مصوبات این جلسه بود و مقرر شد دبیرخانه همایش در دفتر امور اجتماعی فرمانداری فعال باشد و پیگیر انجام شدن مصوبات جلسه باشد.

ضمن اینکه همکاری بخشداری‎ها، شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران و مدیریت شهرداری‎ها بر چگونگی برگزار شدن مراسم‎های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و برنامه‎های ادارات و نهادهای دولتی برای این ایام از موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول