اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سواد آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

زنجان آمادگی باسواد کردن بی‌سوادان را در یک سال دارد

خبرگزاری فارس: معاون سواد آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنجان آمادگی باسواد کردن بی‌سوادان زنجانی را در طول یک سال دارد.

زنجان آمادگی باسواد کردن بی‌سوادان را در یک سال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفار سرداری ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان اظهار کرد: معلم نقش بسیار مهمی در تربیت افراد دارد.

وی با اشاره به اینکه کودکان به صورت امانتی در اختیار معلمان قرار داده می‌شوند، افزود: نحوه تربیت کودکان بستگی به عملکرد معلمان دارد.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: کودک به عنوان نور چشم یک خانواده در اختیار معلم قرار داده می‌شود و انتظار خانواده‌ها این است که کودکان آنها به درستی تربیت شوند.

وی با اشاره به اینکه معلم روح و روان کودکان را تلطیف کرده و پرورش می‌دهد، اضافه کرد: اینکه کودک در آینده چگونه رفتار می‌کند، بستگی به عملکرد معلمان دارد.

سرداری در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: با اقدامات انجام شده در حال حاضر بسیاری از افراد بی‌سواد در جامعه توانایی خواندن و نوشتن را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد معدودی بی‌سواد در استان زنجان باقی مانده است، افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان آمادگی باسواد کردن همه بی‌سوادان را در طول یک سال دارد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: مشکلی که سد راه باسواد شدن بی‌سوادان شده این است که یا بی‌سوادان همکاری لازم را نداشته و یا اداره‌کل آموزش و پرورش به آنها دسترسی ندارد.

سرداری همچنین با اشاره به راه‌اندازی سیستم آموزشی 6-3-3 در نظام تعلیم و تربیتی آموزش و پرورش اضافه کرد: مسئولان با راه‌اندازی سیستم‌های مختلف سعی دارند، که با انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اضافه کرد: تدوین این سند نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه آموزش‌های اسلامی صورت گرفت.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول