اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر توسعه شهر الکترونیک ابهر:

نهضت سواد رایانه‌ای ادامه راه نهضت سوادآموزی است

خبرگزاری فارس: سفیر توسعه شهر الکترونیک ابهر گفت: نهضت سواد رایانه‌ای ادامه راه نهضت سوادآموزی است.

نهضت سواد رایانه‌ای ادامه راه نهضت سوادآموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا یوسفی صبح امروز در جلسه ستاد راهبردی فضای مجازی و توسعه شهر الکترونیک ابهر با بیان اینکه با اجرای پروژه شهر الکترونیک فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد می‌شود، اظهار داشت: پروژه شهر الکترونیک از لحاظ رونق اقتصادی و اشتغالزایی فرصت خوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر پروژه به نتیجه برسد نیازمند نیروهای متخصص خواهیم بود که هدف ما این است که در این پروژه از نیروهای بومی بهره بگیریم.

سفیر توسعه شهر الکترونیک ابهر تصریح کرد: با این امر به دلیل اینکه ابهر نخستین شهر الکترونیک محسوب می‌شود، می‌توانیم به شهرهای دیگر کشور نیز کمک کرد.

وی نهضت سواد رایانه‌ای را ادامه راه نهضت سوادآموزی عنوان و خاطرنشان کرد: نهضت سوادآموزی پروژه موفقی بود و امروز وقت آن است که به سمت نهضت سواد رایانه‌ای حرکت کنیم.

در این جلسه چهار کمیته زیرساخت‌ فناوری و اطلاعات، خدمات الکترونیک، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و کمیته آموزش به عنوان کمیته‌های ستاد راهبردی فضای مجازی و توسعه شهر الکترونیک ابهر اعلام شدند.

کمیته زیرساخت فناوری و اطلاعات به مسئولیت اداره مخابرات و با اعضای سفیر توسعه شهر الکترونیک ابهر، نماینده فرمانداری، اداره برق، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران فعالیت می‌کنند.

سفیر توسعه شهر الکترونیک ابهر مسئولیت کمیته خدمات الکترونیک را بر عهده داشته و شهرداری، نماینده فرمانداری، رئیس مخابرات، ثبت احوال، دانشگاه‌ها، هلال‌ احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران اعضای این کمیته را شامل می‌شوند.

کمیته فرهنگی نیز با مسئولیت آموزش و پرورش و اعضای نماینده سپاه، نیروی انتظامی، فرمانداری، عضو شورای شهر هیدج، شهرداری ابهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان و دانشگاه‌ها فعالیت خود آغاز می‌کند.

مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی نیز بر عهده روابط عمومی فرمانداری بوده و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر خبری و دانشگاه‌ها عضو این کمیته هستند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول