اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاعات و ارزیابی عملکرد صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

سهم 900 ساعتی نهضت سواد‌آموزی از برنامه‌های صدا و سیما

خبرگزاری فارس: مدیر اطلاعات و ارزیابی عملکرد صدا و سیمای استان زنجان گفت: سهم نهضت سواد آموزی از برنامه‌های صدا و سیما 900 ساعت در سال است.

سهم 900 ساعتی نهضت سواد‌آموزی از برنامه‌های صدا و سیما
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی قشمی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: مسئولان صدا و سیما دارای یک برنامه سالانه خاص بوده و تولید 124 برنامه در صدا و سیما به مسئولان این سازمان تکلیف شده است.
وی خاطر نشان کرد: تولید برنامه در مورد نهضت سواد‌آموزی یکی از برنامه‌های تکلیف شده به صدا و سیما است.
مدیر اطلاعات و ارزیابی عملکرد صدا و سیمای استان زنجان تدوین تولیدات ویژه در زمینه نهضت سوادآموزی را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط صدا و سیمای استان زنجان عنوان کرد و افزود: این امر نیز در راستای ترویج فرهنگ سواد‌آموزی در استان صورت گرفته است.
وی معرفی الگوهای برتر و موفق که از طریق نهضت به این جایگاه دست یافته‌اند، از جمله اقداماتی است که توسط صدا و سیمای استان زنجان صورت گرفته است.
قشمی دعوت از افراد برتر و موفقی که توسط نهضت باسواد شده و به موفقیت‌های علمی دست یافته‌اند، را از دیگر اقدامات صدا و سیمای استان زنجان عنوان کرد و افزود: در این راستا تهیه کنندگان در برنامه‌های "سلام زنجان، بیزیم ائلر، کندلر گوروشی و آنایوردوم" برنامه‌های مناسبی را تهیه و پخش کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری 13 خبر مکتوب و پنج گزارش تلویزیونی در زمینه نهضت سوادآموزی از صدا و سیمای استان زنجان پخش شده است.
مدیر اطلاعات و ارزیابی عملکرد صدا و سیمای استان زنجان پخش 45 خبر رادیویی و 55 خبر تلویزیونی را از دیگر اقدامات صدا و سیما در شش ماهه نخست سال‌جاری در ‌ارتباط‌ با موضوع نهضت سوادآموزی عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع در شش ماهه نخست سال‌جاری 126 خبر، گزارش رادیویی، تیزر از صدا و سیمای استان زنجان در زمینه موضوع نهضت پخش شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول