اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

آموزش فرد به فرد موجب تحول سوادآموزی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح آموزش فرد به فرد می‌تواند در امر سوادآموزی سیستان و بلوچستان تحول ایجاد کند.

آموزش فرد به فرد موجب تحول سوادآموزی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی امروز در دیدار کارکنان و آموزشیاران حوزه معاونت سوادآموزی به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام (ره) اظهار داشت: مدیران و آموزشیاران حوزه سوادآموزی، نخبگان عرصه نهضت ملی باسوادی در کشور هستند.
وی افزود: آموزشیاران نهضت، سربازان گمنامی هستند که در راستای ارتقاء نظام تعلیم و تربیت به ویژه در این استان پهناور به مبارزه با دیو جهل و بی‌سوادی تلاش و جهاد می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: از هر گونه طرح ابتکاری در راستای سوادآموزی استان استقبال می شود و خواهان ارائه این طرح‌ها به معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هستیم.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با بیان جزییات طرح آموزش فرد فرد گفت: از مجموع 120 هزار نفر آموزش تکلیفی که برای استان مشخص شده بیش از 58 هزار نفر را زیر پوشش قرار داده است.
محمد سنجرانی افزود: این تعداد افراد زیر پوشش 45.66 درصد بی‌سوادی استان را شامل می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول