اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

نقش کمرنگ صدا و سیمای مازندران در تبلیغ سوادآموزی

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران از نقش کمرنگ صدا و سیمای مرکز مازندران در تبلیغ سوادآموزی گلایه کرد.

نقش کمرنگ صدا و سیمای مازندران در تبلیغ سوادآموزی
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری نعمت بقایی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران، اظهار داشت: امروز وضعیت سوادآموزی در جمهوری اسلامی به وضع قابل قبولی رسیده است.
وی افزود: سال 58 بیش از نیمی از جمعیت کشور بی‌سواد بودند و امروز بیش از 92 درصد جمعیت کشور باسواد هستند و این رقم در مازندران 94 درصد است.
بقایی با اشاره به اینکه مازندران در پوشش دانش‌آموزان لازم التعلیم بیش از 98 درصد توفیق داشته، تصریح کرد: 97 درصد از جمعیت 10 تا 49 سال استان باسواد هستند.
این مسئول ادامه داد: درخواست ما این است که دستگاه‌ها در زمینه شناسایی و جذب بی‌سوادان و تهیه محتوای کتاب‌های سوادآموزی، کمک کنند و در این زمینه نیازمند همکاری تنگاتنگ فرمانداری‌ها هستیم.
بقایی با اشاره به اینکه نقش صدا و سیما در سوادآموزی بسیار کمرنگ شده، ابراز داشت: صدا و سیما باید در راستای تبلیغ برای سوادآموزی گام بردارد، اما عملاً در این زمینه چیزی ندیدیم در صورتی که طبق دستور رهبری، صدا و سیما باید با تمام توان به میدان بیاید.
وی خاطرنشان کرد: کار سوادآموزی به ظاهر ساده است، اما پیچیدگی‌های فراوانی دارد.
بقایی با اشاره به اینکه مازندران داوطلب تالیف کتاب علوم دوره انتقال است، اذعان داشت: تصور بر این است که تا اسفند ماه دوره انتقال آغاز شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول