اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

سیاست‌های تشویقی کمیته امداد برای سوادآموزی مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از سیاست‌های تشویقی کمیته امداد این استان برای سوادآموزی مددجویان خبر داد.

سیاست‌های تشویقی کمیته امداد برای سوادآموزی مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی شامگاه سه‌شنبه در نشست مشترکی با معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گام‌های حمایتی این نهاد بر‌اساس رسالت ائمه و نگاه اسلام به موضوعات مختلف بوده که همه تلاش خود را برای انجام صحیح رسالت‌های سنگین خود به کار می‌بندد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از رسالت‌های پیامبران سوادآموزی و آموختن دانش به دیگران بود که در این زمینه کمیته امداد برنامه و اهتمام ویژه‌ای از برخورداری همه مردم و مددجویان به نعمت داشتن سواد دارد.

وی بیان داشت: اهمیت سوادآموزی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بیشتر از سایر مناطق بوده که لازم است مسئولان مربوطه از جمله کمیته امداد به این مهم بیش از گذشته توجه داشته باشند.

فرهادی با بیان اینکه مغز استان کهگیلویه و بویراحمد با علم رشد پیدا می‌کند، تاکید کرد: وجوب امر سوادآموزی در این استان می‌طلبد همه ادارات در همه نقاط این استان فرصت سوادآموزی و زمینه حضور مردم و بی‌سوادان در کلاس‌های سوادآموزی را فراهم کنند.

وی از جشن پایان بی‌سوادی در سال 91 خبر داد و گفت: امیدواریم به این شعار که در سال جهاد اقتصادی به آن پرداخته شده جامه عمل پوشیده شود که در این زمینه کمیته امداد این استان آماده هرگونه همکاری است.

فرهادی از سیاست‌های تشویقی در موضوع تحکیم سوادآموزی و سیاست‌های آموزش و پرورش در این نهاد خبر داد و ادامه داد: باید عملاً وارد این کار شویم و واحد فرهنگی کمیته امداد در این زمینه با جدیت وارد کار شود.

*جذب 446 نفر از نیروهای سوادآموزی در آموزش و پرورش

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در جشن پایان بی‌سوادی دو برنامه ملی و استانی وجود دارد که در این زمینه سندی تنظیم شده که امیدواریم بر اساس این سند اقدامات مؤثری در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی در این استان انجام شود.

مسعود ارجمند افزود: همکاری و تعامل میان کمیته امداد و آموزش و پرورش در امر سوادآموزی بسیار ضروری است که در این زمینه تفاهمات خوبی به‌وجود آمده است.

وی از جذب 446 نفر از نیروهای نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش خبر داد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول