اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف به صفر رساندن بی‌سوادی در قم

برنامه راهبردی سوادآموزی استان قم تصویب شد

خبرگزاری فارس: به منظور به صفر رساندن بی‌سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال و برگزاری جشن شکرگزاری باسوادی، برنامه راهبردی سوادآموزی استان قم به تصویب شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم رسید.

برنامه راهبردی سوادآموزی استان قم تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، در راستای به صفر رساندن بی‌سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال و برگزاری جشن شکرگزاری باسوادی، برنامه راهبردی سوادآموزی استان قم در سی و نهمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان پس از بحث و تبادل‌نظر به تصویب همه اعضا رسید.
بر اساس این مصوبه برنامه مذکور به مدت دو سال و نیم طی سال‌های 90 و 91 و شش ماهه اول سال 92 اجراء خواهد شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام محمدرضا قاسمی‌نیا، خواستار تلاش و جدیت بیشتر تمام همکاران خود برای پوشش تعداد باقی مانده بی‌سواد در برنامه راهبردی سوادآموزی در سال جاری شد.
وی تاکید کرد: برای جذب حداکثری بی‌سوادان گروه سنی 10 تا 49 سال به ویژه اولیاء بی‌سواد دانش‌آموزان و بی‌سوادان همجوار مدرسه، بسیج تمام منابع و امکانات به‌ویژه همکاری مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی شهر و روستا لازم و ضروری است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم در پایان موفقیت‌های معاونت سوادآموزی استان را طی سال‌های گذشته در ابعاد مختلف مرهون همراهی و تلاش‌های همگانی مسئولین در عرصه تعلیم و تربیت دانست و از پیگیری‌ها و عنایات ویژه آنان در این مورد تشکر کرد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول