اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز برگزار می‌شود

هفته یازدهم لیگ کاراته نونهالان و نوجوانان استان قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: هفته یازدهم لیگ کاراته نونهالان و نوجوانان استان عصر امروز برگزار ‌می‌شود.

هفته یازدهم لیگ کاراته نونهالان و نوجوانان استان قزوین

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با بیان اینکه دیدارهای این هفته به اوج حساسیت رسیده است، اظهار کرد : رقابت‌های امروز با حضور بیش از 20 تیم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در خانه کاراته مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار می‌شود‌.

وی عنوان کرد : در مهم‌ترین دیدارهای برگزار شده رده سنی نونهالان، تیم قائم بیدستان الف صدرنشین رقابت‌ها به مصاف تیم المهدی اقبالیه می‌رود، هیئت کاراته محمدیه پذیرای تیم کاراته تاکستان هست و تیم قائم ب بیدستان به مصاف تیم شیتوریوهایو کاشی قزوین می‌رود‌.

داوری یادآور شد: تیم‌های قائم بیدستان الف، تیم‌های قائم بیدستان ب و شیتوریوهایوشی قزوین به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

دبیر هیئت کاراته استان اضافه کرد: در مهم‌ترین دیدارهای رده سنی نوجوانان نیز تیم‌های همشهری مقاومت و وانکان قزوین با یکدیگر رقابت می‌کنند، تیم صدرنشین قائم بیدستان به مصاف شهید مقدم الوند می‌رود و تیم هیئت کاراته تاکستان پذیرای شوتوکان ایرانیان قزوین هست.

وی افزود : تیم‌های قائم بیدستان الف، المهدی اقبالیه و مقاومت قزوین به ترتیب رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند.

داوری کیفیت لیگ نونهالان و نوجوانان استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این لیگ همواره یکی از بهترین لیگ‌های رده‌های سنی این استان بوده است که امسال هم با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول