اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته‌کای قزوینی عضو ثابت تیم ملی کاراته شد

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان و امید کشور، کاراته‌کای قزوینی عضو فیکس تیم ملی جوانان کاراته کشور شد.

کاراته‌کای قزوینی عضو ثابت تیم ملی کاراته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ‌در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان و امید کشور که در سالن الغدیر شهر قزوین به پایان رسید، علی‌اصغر آسیابری کاراته‌کای قزوینی با غلبه بر حریفان خود به عنوان نفر نخست، عضو ثابت تیم ملی جوانان کاراته کشور شد.

در این رقابت‌ها علی‌اصغر آسیابری کاراته‌کای قزوینی سه مبارزه انجام داد که در دو مبارزه پیروز شد و یک بار نیز طعم باخت را چشید.

در دسته 68- کیلوگرم جوانان علی‌اصغر آسیابری با مجموع دو برد و یک باخت به عنوان نفر نخست به عضویت فیکس تیم ملی جوانان کاراته کشور درآمد و شهاب نوروزی از اراک پس از آسیابری به عنوان بازیکن ذخیره در اردو‌های تیم ملی ماندگار شد.

همچنین میثم رشوند دیگر کاراته‌کای قزوینی که به علت تغییر قوانین کنفدراسیون جهانی کاراته در خصوص گروه‌های سنی از رده جوانان به گروه سنی امید کاراته کشور صعود کرده بود، در رقابت‌ انتخابی تیم ملی امید کشور در مجموع پنج بار به میدان مبارزه رفت که متاسفانه در هر پنج بار در برابر حریفانی از استان‌های قم، تهران و کرمان تن به شکست داد و از اردوی تیم ملی امید کشور حذف شد.

با حذف میثم رشوند در دسته 68- کیلوگرم، سیدامیرحسین موسی‌پور از قم به عنوان نفر نخست به عضویت ثابت تیم ملی امید کاراته کشور درآمد و مصطفی پور‌فرج از تهران در سکوی دوم ایستاد و بازیکن ذخیره دسته 68- کیلوگرم تیم ملی امید کاراته کشور شد.

گفتنی است، تمرینات تیم ملی کاراته کشور از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در قزوین ادامه دارد و هدایت تیم‌های ملی کاراته کشور را علیرضا سلیمانی برعهده گرفته است.

همچنین تیم‌های ملی کاراته کشور خود را برای مسابقات آسیایی تاجیکستان و رقابت‌های جهانی فرانسه آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول