اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته‌ استان زنجان:

تیم کاراته‌ گاز زنجان در سوپر لیگ حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته‌ استان زنجان گفت: تیم کاراته‌‌ شرکت گاز زنجان در سال جاری در سوپر لیگ شرکت می‌کند.

تیم کاراته‌ گاز زنجان در سوپر لیگ حضور می‌یابد

هوشنگ سلطانی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور ورزشکاران استان زنجان در اردوهای انتخابی تیم ملی کاراته خبر داد و اظهار داشت: محمد امین تقی پور و امیر محمد غلام حسینی به ترتیب در اردوهای تیم ملی جوانان و امید حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه افراد حاضر در اردوهای تیم ملی کاراته مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند، ابراز امیدواری کرد، آنها با پشت سر گذاشتن مراحل بعدی موفق به عضویت در تیم ملی کاراته شوند.

دبیر هیئت کاراته‌ استان زنجان، حامد اکبری، مازیار الهامی و پویا سلطانی را از جمله ورزشکاران بزرگسال زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی کاراته اعلام کرد و گفت: افرادی که موفق به عضویت در تیم ملی کاراته شوند، در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت می‌کنند.

وی زمان برگزاری مسابقات آسیایی را تیر ماه سال جاری اعلام و اضافه کرد: مسابقات آسیایی در کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

سلطانی زمان برگزاری مسابقات جهانی مرداد ماه سال جاری و مکان آن را کشور فرانسه اعلام کرد.

وی با اشاره به صعود تیم کاراته‌ شرکت گاز استان زنجان به سوپر لیگ تصریح کرد: این تیم در سال جاری با مربیگری حسن روحانی در سوپر لیگ شرکت می‌کند.

دبیر هیئت کاراته‌ استان زنجان به حضور ورزشکاران برتر زنجانی در سایر تیم‌های سوپر لیگ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود این افراد به همراه تیم کاراته شرکت گاز در سوپر لیگ حضور یابند.

وی با بیان اینکه استان زنجان یک تیم کاراته نیز در لیگ برتر شرکت می‌دهد، ادامه داد: این تیم به احتمال زیاد با نام شهرداری در لیگ برتر حضور ‌یابد.

سلطانی اضافه کرد: مربیگری تیم لیگ برتری کاراته‌ استان زنجان را شهاب سلطانی بر عهده دارد.

وی با اشاره به حضور تیم کاراته‌ی نوجوانان استان زنجان در لیگ کشوری افزود: این تیم با نام هیئت در مسابقات کشوری شرکت می‌کند.

دبیر هیئت کاراته‌ استان زنجان از حضور تیم جوانان استان زنجان در لیگ کشور خبر داد و گفت: این تیم با نام آینده سازان در مسابقات کشوری حضور می‌یابد.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای داوران و مربیان استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: این کلاس‌ها برای آقایان و خانم‌ها تدوین شده است.

سلطانی تاکید کرد: برنامه‌های هیئت کاراته‌ استان زنجان بر اساس تقویم ورزشی پیش‌بینی شده عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول