اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان:

کاراته اصفهان بهترین جایگاه را در المپیاد کسب می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و تأکید رشید خدابخش (مدیرکل ورزش و جوانان استان) در رقابت‌های المپیاد ایرانیان می‌توانیم جایگاه بهتری را نسبت به گذشته کسب کنیم.

کاراته اصفهان بهترین جایگاه را در المپیاد کسب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین جلسه هماهنگی مسئولان سبک‌ها و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌های کاراته استان اصفهان در سالن اجتماعات ورزشگاه 17 شهریور اصفهان برگزار شد.

در جلسه هماهنگی مسئولان سبک‌های کاراته عملکرد سال گذشته هیئت کاراته استان مورد بررسی قرار گرفت و هم‌چنین تقویم ورزشی سال 91 استان بین مسئولان سبک‌ها و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها توزیع شد.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان در این جلسه درباره وقت‌شناسی و حضور به موقع  مربیان در دوره‌های خود تأکید ویژه‌ای داشت و افزود: در سال 91 رویداده ای مهمی را در پیش رو داریم که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و تأکید رشید خدابخش (مدیرکل ورزش و جوانان استان) در مسابقات المپیاد ایرانیان می‌توانیم جایگاه بهتری را نسبت به گذشته کسب کنیم.

علی دعوائیها افزود تمام سبک‌ها و مربیان موظفند نسبت به بیمه کردن کلیه هنرجویان خود در سال جاری اقدام نمایند که آمار رسمی ما از کاراته‌کاران استان بسیار بیش از این چیزی است که آمار بیمه‌شدگان در سال گذشته نشان می‌دهد و امیدوارم امسال این نقیصه را برطرف کنیم.

*بیش‌تر بدهی‌های هیئت کاراته پرداخت شده است

از دیگر سخنران جلسه هماهنگی سبک‌های کاراته مهران بارونی بود که گزارشی اجمالی درباره عملکرد هیئت استان در سال گذشته ارائه کرد.

دبیر هیئت کاراته اصفهان بیان داشت: هیئت در سال 90 با مشکلات عدیده مالی و بدهی سال 89 سرپرستی قبلی هیئت مواجه بود که اکنون بیش‌تر آنها پرداخت شده است.

مهران بارونی تصریح کرد: برخی از برنامه‌های هیئت استان عملی نگشت اما از اهم برنامه‌های انجام شده در سال گذشته می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: پی‌گیری و تحویل 600 عدد احکام کمربندی معوق از سال 89، پی‌گیری و اخذ مجوز مجدد برای دوره مربیگری سال 89، برگزاری آزمون مجدد و اخذ 320 حکم مربیگری درجه سه و دو مانده از دوره سرپرستی گذشته، میزبانی کلاس‌های مربیگری درجه یک و دو ملی در اصفهان، برگزاری کلاس تخصصی قوانین جدید داوری با حضور سیروس و فریبا مدنی، راه‌اندازی لیگ کاراته استان ، اعزام تیم‌های منتخب استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی و کسب 16 نشان طلا ، نقره و برنز توسط بانوان و آقایان در این رقابت‌ها.

وی ضمن تأکید بر اهمیت مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان که در شهریورماه برگزار خواهد شد همکاری مربیان را در تشکیل اردوی تیم استان لازم و ضروری دانست و اعلام کرد در ماه جاری مسابقات انتخابی برگزار و اردوهای آماده‌سازی در خانه کاراته و پایگاه قهرمانی تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست مصطفی سلطانی بنیان‌گذار کاراته استان و مسئول کمیته مربیان، اکبر تقیان (رئیس سابق هیئت)، داریوش باقری دبیر کمیته مربیان، حجت‌الاسلام اولیاء مسئول کمیته فرهنگی و محمدعلی شاهزیدی مسئول کمیته روابط عمومی درباره عملکرد کمیته خود و برنامه‌های آتی توضیحاتی را بیان کردند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول