اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس خبر داد

راهیابی سه کاراته‌کار شهرستان قدس به تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس از عضویت سه کاراته‌کار این شهرستان در تیم ملی کشور خبر داد.

راهیابی سه کاراته‌کار شهرستان قدس به تیم ملی

اکبر شالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس گفت: کادر فنی تیم کاراته ایران نفرات دعوت شده به اردوی تیم را اعلام کرد که بر این اساس 3 کاراته‌کار شهرستان قدس به عضویت تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان درآمدند.

وی تصریح کرد: رضا خداشناس، سیدجمشید حسینی و امید یاری 3 کاراته‌کار شهرستان قدس هستند که به اردو تیم ملی پیوسته‌اند، این ورزشکاران ارزشمند زیر نظر نجف‌علی مقدم آموزش دیده‌اند و باید تیرماه امسال برای رقابت با حریفان آسیایی خود به تاشکند سفر کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به توانمندی‌های بالای ورزشکاران شهرستان قدس در رشته‌های مختلف ورزشی از برنامه‌های این اداره برای حمایت از ورزشکاران و فراهم نمودن امکانات لازم برای کشف و هدایت استعدادها سخن به میان آورد و گفت: برای سال 91 هم در بُعد سخت‌افزاری و فراهم نمودن زیرساخت‌های ورزشی و هم در ارتباط با برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که امیدوارم با همراهی همه ارکان ورزش شهرستان قدس موفق به اجرای آن شویم.

وی توجه به ورزش همگانی را یکی از رئوس اصلی این اداره عنوان کرد و گفت: در این راستا همایش کوه‌پیمایی خانوادگی در ارتفاعات وردآورد با عنوان ورزش، طبیعت و خانواده به انجام رسید و طی آن حدود 500 نفر از شهروندان در آن مشارکت کردند ضمن آن که برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز در دستور کار این اداره و هیئت ورزش‌های همگانی قرار دارد که به زودی و با فراهم شدن مقدمات آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول