اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قم:

قم با یک نماینده در لیگ برتر کاراته حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از حضور یک تیم به عنوان نماینده کاراته قم در مسابقات لیگ برتر کاراته‌ باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم با یک نماینده در لیگ برتر کاراته حاضر می‌شود

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر تیم کاراته استانداری قم با داشتن کادر فنی با دانش و کاراته‌کاهای مستعدی در مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور نماینده کاراته قم بوده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز قطعا این تیم در لیگ برتر کاراته کشور حضور می‌یابد ادامه داد: هنوز زمان دقیق برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور اعلام نشده است اما به احتمال فراوان این مسابقات در تیر ماه آغاز می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: در سال‌های اخیر همواره نمایندگانی پرقدرت در مسابقات لیگ‌های برتر، دسته اول، آینده‌سازان و نوجوانان و همچنین مسابقات لیگ‌های بانوان کاراته باشگاه‌های کشور داشته‌ایم که این حضور موفق امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از حضور کاراته‌کاهای قمی در اردوهای انتخابی تیم ملی کاراته خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر چهار کاراته‌کای قمی در تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان حضور دارند،‌ ضمن اینکه در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید نیز دارای نماینده هستیم.

برخورداری در ادامه با اشاره به اینکه افراد حاضر در اردوهای تیم ملی کاراته مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند تصریح کرد: قطعا آنها با پشت سر گذاشتن مراحل بعدی موفق به عضویت در تیم ملی کاراته برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌‌شوند.

دبیر هیئت کاراته‌ استان قم با اشاره به کاراته‌کاهای قمی حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان بیان داشت: امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور، ناصر نجفی و محمدهادی داودآبادی نفراتی هستند که هم‌اکنون در تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان حضور دارند.

وی عنوان داشت: علاوه بر حضور این تعداد کاراته‌کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان، در حال حاضر علیرضا کتیرایی مربی با سابقه و توانمند کاراته قم که از افتخارات سال‌های نه چندان دور کاراته کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است هم‌اکنون در کادر فنی تیم ملی کاراته در راه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارد.

برخورداری با بیان اینکه افرادی که موفق به عضویت در تیم ملی کاراته شوند در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت می‌کنند یادآور شد: هر چهار کاراته‌کای قمی این ظرفیت و توانمندی را دارند که در پیکارهای مهم برون مرزی برای کشورمان افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول