اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین:

نوجوان شایسته استان به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از دعوت نوجوان شایسته کاراته‌کای استان به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

نوجوان شایسته استان به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد

محمدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: محمدجواد مرادی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور و اردوی مشترک تیم‌های ملی کاراته کشورمان، مورد توجه کادر فنی قرار گرفت و پس از موفقیت در آزمون آمادگی جسمانی جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان را کسب کرد.

داوری با بیان اینکه امسال شاهد درخشش کاراته‌کاهای استان قزوین در سطح کشور بودیم، افزود: با دعوت مرادی به تیم ملی نوجوانان کشورمان شمار کاراته‌کاهای قزوینی حاضر در اردوی تیم‌های ملی به 9 نفر رسید.

وی مهدی جلوخانی دیگر کاراته‌کای قزوینی در رده سنی نوجوانان را یکی دیگر از کاراته‌کاهای استان در تیم ملی برشمرد و گفت‌: علیرضا غلامی و علی‌اصغر آسیابری دیگر نمایندگان کاراته استان قزوین در رده سنی جوانان بودند که توانستند نظر کادر فنی را جهت حضور در اردو به دست بیاورند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین همچنین امیر شکیبا، میثم رشوند، علیرضا محمدخانلو و علیرضا رحمانی را از دیگر کاراته‌کاهای دعوت شده به اردوی تیم ملی کشورمان برشمرد و یادآور شد: بهمن عسگری هم آخرین نماینده این استان بود که به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.

داوری تصریح کرد: با موافقت فدراسیون کاراته مرحله چهارم مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید کشورمان ششم اردیبهشت ماه در قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین همچنین با بیان اینکه مرحله پنجم اردوی تیم‌های ملی از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در خانه کاراته قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: در این اردو 48 کاراته‌کا از سراسر کشور حضور دارند.

داوری اضافه کرد: اردوی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان به منظور آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های آسیایی که تیرماه سال جاری در ازبکستان برگزار می‌شود، انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول