اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌کتیرایی ‌در گفت‌‌و‌گو با ‌فارس:

تیم ملی کاراته برای موفقیت در آسیا آماده است

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان از آمادگی کاراته‌کاهای کشورمان برای موفقیت در کسب عنوان قهرمانی در کاراته آسیا خبر داد.

تیم ملی کاراته برای موفقیت در آسیا آماده است

علیرضا کتیرایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی کاراته حاکم است و نفراتی که در حال حاضر در اردو حضور دارند، همگی با انگیزه بسیار بالا و تلاش زیاد در حال کسب آمادگی مطلوب برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی عنوان داشت: در تمام اوزان تیم ملی، کاراته‌کاهای شرکت‌کننده از تیم اعزامی کشورمان با توجه به آمادگی کاملی که بعد از پشت سر گذاشتن مدت‌ها اردو و تمرینات آماده‌سازی کسب خواهند کرد، برابر حریفان خود با قدرت به میدان می‌روند تا بتوانیم قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته جوانان عنوان داشت: شناخت خوبی از وضعیت تیم داریم و مطمئنم که کاراته‌کاران آینده‌دار کشورمان در این مسابقات اوج توانمندی کاراته‌ ایران را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهند که ایران قطب اول کاراته آسیا و مدعی قهرمانی جهان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم تا اعضای تیم ملی کاراته کشورمان در جریان مسابقات قهرمانی آسیا، کمترین خطا را در جدال با حریفان مرتکب شوند و آنچه که کادر فنی از آنها انتظار دارد را به نمایش گذاشته و افتخار سال گذشته را مجددا کسب کنند.

کتیرایی ابراز کرد: برای موفقیت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از تجربه سال‌ها حضور در میادین سخت و بزرگ بین‌المللی، آسیایی و جهانی‌ استفاده خواهم کرد تا به امید خدا بتوانیم از موفقیت‌هایی که در میادین گذشته به دست آورده‌ایم، با تمام وجود دفاع کنیم.

وی افزود: به عنوان یکی از مربیانی که افتخار همکاری با تیم ملی کاراته بزرگسالان را دارم در مسابقات قهرمانی آسیا به توانمندی تک تک نفرات حاضر در تیم ملی امیدوارم، زیرا با تلاش شبانه‌روزی در اردوها و تمرینات سخت آماده‌سازی و همچنین غیرت و تلاش اعضای تیم به دنبال موفقیت هستیم.

تیم ملی کاراته کشورمان سال گذشته در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در مرداد ماه به میزبانی کشور چین برگزار شد، با درخشش تمام نفرات خود با کسب 27 مدال رنگارنگ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات شد.

دهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا و یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از پنجشنبه گذشته در گوانگجوی چین برگزار شد و با قهرمانی ژاپن در مجموع هر چهار رده سنی خاتمه یافت، در حالی که تیم ملی کاراته ژاپن در مجموع موفق به کسب 14 مدال طلا، هفت نقره و 10 برنز شد.

تیم ملی کاراته کشورمان نیز که با 57 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود در حالی با کسب 11 مدال طلا، 7 نقره و 9 برنز نایب قهرمان شد که امیر مهدی‌زاده در تیم رده سنی بزرگسالان به مدال برنز دست یافت و علی نجفی، محمد شایگان و مهدی عافیتی در تیم ملی جوانان دو نشان طلا و یک برنز به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول