اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی به فارس خبر داد

حضور تیم‌های قمی در لیگ‌های کاراته کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور تیم‌های کاراته استان قم در پیکارهای فصل جدید لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تیم‌های قمی در لیگ‌های کاراته کشور

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کاراته یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار و دارای مخاطبان بیشمار در بین ورزش‌های فعال در قم است و این ظرفیت را دارد که در تمام سطوح لیگ‌های کاراته کشور حضور موفقی داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر تیم‌های کاراته باشگاهی قم در مسابقات لیگ‌های برتر، آینده‌سازان و نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور یافته و موفق به کسب نتایج قابل قبولی شده‌اند که تلاش هیئت تداوم این حضور موفق در فصل جدید این رقابت‌ها خواهد بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: فدراسیون کاراته تا شانزدهم اردیبهشت ماه به هیئت‌های کاراته استان‌ها فرصت داده است تا نسبت به ثبت‌نام تیم‌های خود در فصل جدید مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام فدراسیون کاراته تاکنون 22 تیم برای حضور در لیگ‌های کاراته کشور در سال 91 اعلام آمادگی کرده‌اند بیان داشت: این تعداد تیم برای حضور در لیگ‌های مختلف آقایان و بانوان اعلام حضور کرده‌اند و برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ فدراسیون کاراته نیز بر اساس تعداد تیم‌های شرکت‌کننده انجام خواهد شد.

عابدی عنوان کرد: تاکنون در لیگ برتر بانوان چهار تیم، در مسابقات لیگ آینده‌سازان چهار تیم و در لیگ جوانه دو تیم حضور دارند، ضمن اینکه در رده آقایان در سوپر لیگ سه تیم، در لیگ برتر یک تیم، در جوانه چهار تیم و در لیگ آینده‌سازان نیز چهار تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: فدراسیون کاراته در نظر دارد امسال مسابقات لیگ‌های کاراته بانوان را به صورت متمرکز در تهران برگزار کند و در صورتی که تیمی درخواست میزبانی داشته باشد با توجه به شرایط آن را بررسی خواهد کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: به نظر می‌رسد تیم‌هایی که در لیگ فصل قبل دارای امکانات خوبی به لحاظ سالن برگزاری مسابقات و اسکان بوده‌اند امسال شانس بیشتری برای میزبانی خواهند داشت.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در لیگ امسال بیان داشت: با تصمیم فدراسیون کاراته و با توجه به اینکه لیگ دسته اول بازدهی خوبی نداشت، امسال برای پشتوانه‌سازی و شناسایی و کشف استعدادها تصمیم بر این است تا لیگ جوانه در رده سنی 12 تا 15 سال جایگزین لیگ دسته اول شود.

عابدی تصریح کرد: همچنین فدراسیون کاراته در نظر دارد تحولاتی را هم در اوزان به وجود بیاورد تا کاراته‌کاها بر اساس اوزان آسیایی و جهانی در لیگ‌های کشور با یکدیگر مسابقه دهند و از همه مهم‌تر برای رویدادهای حساس دچار مشکل نشده تا وزن خود را همیشه کنترل کنند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول