اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قزوین خبر داد

اعزام دو داور کاراته استان به کلاس‌های ارتقا داوری aks

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قزوین از اعزام دو داور کاراته این استان به کلاس‌های ارتقای داوری فدراسیون کاراته آسیا خبر داد.

اعزام دو داور کاراته استان به کلاس‌های ارتقا داوری aks

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با دعوت فدراسیون کاراته آسیا (aks)، محمدرضا داوری و عباس جناقی دو داور شایسته استان قزوین به همراه 11 داور دیگر از کشورمان جواز حضور در کلاس‌های ارتقا داوری را کسب کردند.

بابایی با بیان اینکه محمدرضا داوری برای دومین بار است که در این کلاس‌ها شرکت می‌کند، افزود: وی برای نخستین بار در کلاس‌های داوری سال 2009 چین توانست با نظر فدراسیون آسیا در این کلاس شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های ارتقا داوری فدراسیون کاراته آسیا از فردا با حضور سرشناس‌ترین داوران این رشته ورزشی آغاز می‌شود، تصریح کرد: این کلاس داوری به مدت پنچ روز در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین در ادامه به درخشش ملی‌پوشان قزوینی حاضر در اردوی تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: حضور 9 کاراته‌کای قزوینی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشورمان خود نشان از قابلیت بالای کاراته‌کاهای این استان دارد.

بابایی با اشاره به اینکه مرحله پنجم اردوی تیم‌های ملی کشورمان نیز پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در خانه کاراته قزوین برگزار می‌شود، یادآور شد: دور چهارم اردوی آماده‌سازی تیم ملی نیز هفته گذشته در قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در رشته کاراته موفقیت‌های بی‌شماری کسب کردیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم کاراته‌کاهای ملی‌پوش استان قزوین با تلاش و انگیزه بالای خود بتوانند نظر کادر فنی را جلب کرده و در ترکیب نهایی قرار گیرند.

بابایی عنوان کرد: تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی که تیرماه سال جاری در ازبکستان برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول