اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تمرین 40 کاراته‌کار

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در قم پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در راه اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی در قم پایان یافت.

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در قم پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته که اسفند ماه در زنجان به انجام رسید و پیکارهای انتخابی که بعد از تعطیلات سال جدید در تهران برگزار شد برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده و در گام نخست در قم به تمرین پرداختند.

این در حالی است که تیم ملی کاراته کشورمان دو رویداد بسیار مهم را در سال 2012 در پیش دارد که یکی از آنها پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا است و دیگری مسابقات کاراته قهرمانی جهان خواهد بود که ملی پوشان کشورمان به دنبال کسب افتخار در این دو رویداد مهم هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته‌، رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا نخستین رویدادی است که ملی‌پوشان کاراته کشورمان کمتر از سه ماه دیگر به این مسابقات اعزام می‌شوند، رقابت‌هایی که در تیرماه با شرکت برترین‌های قاره کهن برگزار می‌شود.

میزبان رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان آسیا شهر تاشکند ازبکستان است که در روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم تیرماه سال جاری از کاراته‌کاهای کشورهای مختلف قاره کهن در اوزان مختلف میزبانی و پذیرایی خواهد کرد.

همچنین بعد از مسابقات کاراته قهرمانی مردان رده سنی بزرگسالان آسیا در سال 2012، تیم ملی کاراته کشورمان در نیمه دوم سال جاری در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.

برای همین منظور اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان در شهر مقدس قم برپا شد و در این اردو در وزن 55 کیلوگرم مهدی حاتمیان از همدان، وحید حسنی‌پور از گیلان، مجتبی شکوهی از تهران، رضا روشن از مرکزی و محمد قاسمی از گیلان حضور داشتند.

همچنین در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور از قم، علی گلابی از تهران، علیرضا اجدادی و محمد غروبی از گیلان و در وزن منهای 67 کیلوگرم سعید احمدی از کرمانشاه، حامد زیگساری از گیلان، محمدرضا بخشی‌لو از مرکزی، بهمن عسگری از قزوین، شاهین جعفری از تهران و مجید خسروی از مرکزی در قم تمرین کردند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم نیز محمد‌هادی داودآبادی و ناصر نجفی از قم، ابراهیم حسن‌بیگی از تهران، محمد کیشانی از مرکزی و سعید حسنی‌پور از گیلان و در وزن منهای 84 کیلوگرم منصور حسن‌بیگی و علی فداکار از تهران، مهدی سلطانی از مرکزی، امیر امیری از اصفهان و عماد مژدهی از گیلان در این اردو حاضر بودند.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در شهر مقدس قم نیز سامان حیدری از کرمانشاه، ذبیح‌الله پورشیب از ایلام، سجاد گنج‌زاده از تهران و دانیال قره‌ویسی از کرمانشاه در اردو حاضر بودند.

قرار است مرحله بعد اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در راه اعزام به پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان، از ششم تا نهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت کاراته اصفهان برگزار شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول