اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دو داور کاراته استان قزوین

افتخاری دیگر برای کاراته قزوین رقم خورد

خبرگزاری فارس: داور قزوینی کاراته که موفق به کسب مدرک داوری درجه B در کلاس‌های داوری کنفدراسیون کاراته آسیا شد، گفت: با توجه به اینکه به همراه محمدرضا داوری این مدرک را دریافت کردیم افتخاری دیگر برای کاراته قزوین رقم خورد.

افتخاری دیگر برای کاراته قزوین رقم خورد

عباس جنابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه سطح داوری این کلاس‌ها در حد مطلوبی قرار داشت و از کیفیت بالایی برخوردار بود، اظهار کرد: در این کلاس‌ها بیشتر کشورهای آسیایی از جمله کشورهای شرقی آسیا که به نوعی خودشان صاحب سبک در این رشته هستند، حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حضور در این کلاس‌ها از نظر فنی بالا و ارزشمند بود، عنوان کرد: همه داورانی که از کشورمان به عنوان نماینده استان‌های خود شرکت داشتند، شاخص بودند و همین امر کیفیت این کلاس‌ها را بالاتر برد.

دارنده مدرک درجه B کاراته کشورمان با اشاره به اینکه در این کلاس‌ها، 13 داور ایرانی عملکرد رضایت‌بخشی از خود بر جای گذاشتند، اضافه کرد: از این امر از آن جا یاد می‌شود که همه داوران ایرانی موفق شدند مدرک داوری خود را با موفقیت کسب کنند.

جنابی همچنین با اشاره به اینکه نایب‌رئیس فدراسیون کاراته کشور و رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا از روند موفقیت داوران ایرانی اظهار رضایت داشت، افزود: این نشان از قابلیت بالای داوران ایرانی در این رشته ورزشی دارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه کاراته در سال‌های اخیر در استان قزوین رشد چشم‌گیری داشته است، انتظار می‌رود در سال‌های آینده تعداد داوران استان برای حضور در کلاس‌های داوری کنفدراسیون کاراته آسیا روند صعودی به خود بگیرد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول