اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پیشکسوتان کاراته قزوین

مجمع عمومی هیئت کاراته قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: مجمع عمومی هیئت کاراته قزوین با حضور دبیر فدراسیون کاراته، معاونت اداره ورزش و جوانان قزوین و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار شد.

مجمع عمومی هیئت کاراته قزوین برگزار شد

رئیس هیئت کاراته قزوین امروز در مجمع عمومی سال 90 هیئت کاراته استان قزوین اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم سال گذشته را با موفقیت به پایان رساندیم و طبق شاخص‌های اداره ورزش و جوانان قزوین به عنوان برترین هیئت استان شناخته شدیم.

محمدصادق بابایی درآمد هیئت کاراته قزوین را در سال گذشته 97 میلیون و 440 هزار تومان اعلام کرد و افزود: بخش عمده‌ای از این درآمدها از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی، بودجه اداره ورزش و جوانان قزوین و فدراسیون کاراته، شهرداری قزوین و شرکت نیرومحرکه که حامی مالی هیئت کاراته قزوین است، حاصل شد.

وی خاطر نشان کرد: در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 89 کاراته استان، قریب به 200 میلیون ریال جوائز نقدی و غیرنقدی به ورزشکاران اهدا شد و امسال نیز 230 میلیون و 750 هزار ریال برای تجلیل از کاراته‌کاران مدال‌آور سال 90 استان قزوین پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت کاراته قزوین به طرح استعدادیابی در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته با همکاری سازمان آموزش و پرورش قزوین استعدادیابی در مدارس اجرایی شد و دانش‌آموزان مستعد شناسایی شدند.

بابایی در خصوص فعالیت‌های اجتماعی هیئت کاراته قزوین در سال 90، گفت: در سال گذشته هیئت کاراته قزوین حضور گسترده‌ای در مراسمات مذهبی و غیرمذهبی داشته است که این فعال بودن هیئت کاراته استان را در تمام زمینه‌ها می‌رساند.

 

* هیئت کاراته قزوین از سلامت برخوردار است

در ادامه این برنامه محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته کشور اظهار کرد: هیئت کاراته قزوین از سلامت برخوردار است و این سلامتی در سایه ریاست دکتر بابایی میسر شده است.

آشوری با بیان اینکه هیئت کاراته قزوین مراحل کمی و کیفی را طی کرده، تا به این موفقیت‌ها رسیده است، تصریح کرد: این فرایند صعودی، خوب بودن این مجموعه را می‌رساند و از سلامت هیئت کاراته قزوین نوید می‌دهد.

وی زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی را تابستان امسال اعلام کرد و افزود: چون حضور ایران در عرصه‌های بین‌المللی با تقویم میلادی صورت می‌گیرد به همین دلیل اجبارا باید رقابت‌های انتخابی تیم ملی در تابستان برگزار شود تا حضور موفقی در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشیم.

آشوری با بیان اینکه در بخش بانوان کم کاری شده است، اذعان کرد: تمام تلاشمان را برای پیشرفت بخش بانوان می‌کنیم و اشتباهات سال‌های گذشته را جبران می‌کنیم.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول