اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مربیان سراسر مازندران در محمودآباد

کلاس مربیگری کاراته درجه یک تا سه مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته محمودآباد از برگزاری کلاس مربیگری درجه یک و دو و سه این رشته در محمودآباد خبر داد.

کلاس مربیگری کاراته درجه یک تا سه مازندران برگزار شد

حسین حیدری در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربیگری کاراته در سالن ورزشی ترسیاب محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به اینکه این دوره از کلاس‌ها در مرحله عملی برگزار شد، خاطرنشان کرد: مرحله اول و تئوری آن در سال گذشته برگزار شد و راه‌یافتگان مرحله اول در این مرحله آموزش و ارزیابی شدند.

رئیس هیئت کاراته محمودآباد تصریح کرد: در این دوره از کلاس‌ها که در سه درجه یک تا سه برگزار شد، حدود 40 مربی مرد و 60 مربی زن از سراسر مازندران در دو روز این دوره را سپری کردند.

حیدری افزود: سطح این دوره از کلاس‌ها به واسطه حضور و آموزش رئیس کمیته مربیان و همچنین کارشناس علوم ورزشی فدراسیون کاراته کشور از سطح بالایی برخوردار بود و مربیان مازندرانی آموزش‌های بسیار خوبی را به دست آوردند.

وی محمودآباد را با 10 نفر شرکت کننده در بین شهرهای مازندران برتر دانست و افزود: استقبال خوبی برای شرکت در این دوره انجام شد و مربیان مشتاقانه خواهان آشنایی با روش‌های روز دنیا در این رشته ورزشی بودند.

رئیس هیئت کاراته محمودآباد در پایان بیان داشت: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی هیئت استان و مربیان آموزش دهنده، حدود هشت نفر نتوانستند این دوره را با موفقیت سپری کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول