اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان منهای 60 و 75 کیلوگرم صورت می‌گیرد

اعزام 4 کاراته‌کای قمی به مسابقات آسیایی

خبرگزاری فارس: چهار کاراته‌کای قمی با عضویت در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

اعزام 4 کاراته‌کای قمی به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان تیم‌های کاراته جوانان و امید کشورمان در حالی آماده اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا می‌شوند که اعضای هر دو تیم از ماه‌ها قبل برای حضور در این میدان مهم آسیایی آماده می‌شوند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف از روز بیست و چهارم تا بیست و هفتم تیر ماه به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند آغاز می‌شود و سه روز به طول خواهد انجامید، به همین دلیل فدراسیون کاراته به دنبال این است که بهترین و آماده‌ترین اعضای این تیم راهی تاشکند شوند.

در حالی که علیرضا کتیرایی مربی پر افتخار کاراته قم در سال‌های دهه 1370 سرمربی سال‌های اخیر تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشورمان اکنون در ترکیب کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان قرار دارد، این تیم با ترکیب متشکل از کاراته‌کاهای مطرح کشورمان عازم پیکارهای جهانی می‌شود.

در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان در راه اعزام به پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان که با شرکت برترین‌های کاراته آسیا از کشورهای مختلف برگزار می‌شود، چهار کاراته‌کای توانمند و با سابقه قمی نیز حضور دارند.

امیر مهدی‌زاده قهرمان پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در سال 2011 و صاحب عنوان نخست پیکارهای بین المللی اتریش و ترکیه در این سال‌ها، یکی از کاراته‌کاهای مطرح و پر امید استان قم در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان است.

ناصر نجفی دیگر کاراته‌کای خوش‌آتیه استان قم که در مسابقات اخیر قهرمانی کاراته کشور و انتخابی تیم ملی بسیار خوش درخشید و در این مسابقات که بهمن ماه گذشته و مرحله بعدی آن در فروردین ماه برگزار شد، توانست نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کند.

اما سعید علی‌پور دیگر کاراته‌کای موفق از بین جوانان خوش‌آتیه کاراته استان قم است که از شانس زیادی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار است اما نکته قابل توجه این است که علیپور با مهدی‌زاده همشهری خود در یک وزن یعنی وزن منهای 60 کیلوگرم حضور دارد و به ناچار یکی از آنها شانس اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را دارد.

در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان در رده سنی بزرگسالان، این اتفاق در وزن منهای 75 کیلوگرم نیز برای کاراته قم رخ داده است، جایی که در کنار ناصر نجفی یکی از کاراته‌کاهای خوب قمی، محمدهادی داودآبادی دیگر چهره موفق کاراته قم نیز عضو است و از بین آنها نیز یک نفر باید راهی تاشکند شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول