اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی قهرمان کاراته استان قم عنوان کرد

توانمندی بانوان کاراته‌ قم برای موفقیت در عرصه قهرمانی

خبرگزاری فارس: بانوی قهرمان کاراته استان قم گفت: قم از استان‌های توانمندی کاراته کشور در بخش مردان است اما بانوان کاراته قم نیز توانمندی زیادی برای موفقیت در عرصه قهرمانی دارند.

توانمندی بانوان کاراته‌ قم برای موفقیت در عرصه قهرمانی

الهه عزیزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مربیان کاراته قم در زمینه تربیت کاراته‌کاهای مستعد بخش بانوان تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند و خوشبختانه کاراته بانوان قم در سال‌های اخیر جهش خوبی در مسیر پیشرفت داشته است.

وی که موفقیت در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته را در کارنامه دارد، ادامه داد: در کاراته بانوان قم فعالیت‌های خوبی در سازندگی این رشته از رده‌های سنی پایه صورت گرفته است و بانوان قمی آینده درخشانی در این رشته دارند.

قهرمان کاراته بانوان قم ابراز داشت: با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته سبک‌های آزاد بانوان کشورمان، برترین‌های سبک‌های آزاد کاراته بانوان در اوزان و رده‌های سنی مختلف کاتا و کومیته شناسایی و معرفی شدند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشورمان در حالی برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند که در بین شرکت کنندگان و در جمع مدعیان کسب عناوین برتر اوزان مختلف، در وزن منهای 65 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافتم.

عزیزیان بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته، در پیکارهای انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشورمان 165 کاراته‌کا در قالب 20 تیم از 19 استان کشور در اوزان مختلف برای کسب عناوین اول تا سوم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی عنوان کرد: مدعیان کسب عناوین برتر در بخش‌های کاتا و کومیته و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند که چهار ورزشکار در بخش کاتا و 16 کاراته‌کا در بخش کومیته به اردوهای تیم ملی سبک‌های آزاد کاراته بانوان راه یافتند.

بانوی قهرمان کاراته استان قم که سابقه کسب مدال از رقابت‌های جهانی اسپانیا و همچنین میادین معتبری داخلی و برون‌مرزی دیگری را نیز در کارنامه فعالیت ورزشی خود در رشته کاراته دارد، در این رقابت‌ها در وزن منهای 65 کیلوگرم قهرمان شد.

همچنین عزیزیان که از خانواده‌ای ورزشی پا به عرصه کاراته گذاشته است و پدر و مادر وی از جمله مشوقان اصلی این ورزشکار ارزنده کاراته بانوان قم محسوب می‌شوند، در پیکارهای انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد در رده سنی بزرگسالان به رقابت با حریفان پرداخت.

این قهرمان ارزنده در وزن منهای 65 کیلوگرم در دیدار نهایی از سد افسانه جولانی از تیم تهران گذشت و مقتدرانه به مقام قهرمانی کشور در این وزن دست پیدا کرد.

این در حالی است که رقابت‌های رده سنی بزرگسالان در اوزان منهای 60، 65، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار شد و به ترتیب این چهار وزن سمیه یوسفی از خوزستان، الهه عزیزیان از قم، سپیده یزدان مهر از تهران و زهره غلامی از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول