اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

شهید مطهری مرزبان عقیدتی جهان شیعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: شهید مطهری مرزبان عقیدتی و اعتقادی جهان شیعه محسوب می‌شود.

شهید مطهری مرزبان عقیدتی جهان شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محرم تیموری پنج‌شنبه شب در جلسه نشست حکمت مطهر در زنجان، اظهار کرد: شهید مطهری از افراد برجسته تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که به عنوان معلمی وارسته خدمات شایانی را به جامعه عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری همواره مورد توجه جهان بوده است، افزود: آثار قلمی و فکری شهید مطهری مورد استفاده همه افراد جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان بر ضرورت توجه به آثار شهید مطهری در جامعه تاکید کرد و افزود: اندیشه‌های شهید مطهری همواره در خدمت اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه شخصیت والای شهید مطهری هنوز به درستی در جامعه معرفی نشده است، افزود: ابعاد شخصیتی این شهید گرانقدر به قدری در جامعه تاثیر گذار است که باید استفاده بیشتری از این ابعاد شود.

حجت‌الاسلام تیموری شهید مطهری را مرزبان عقیدتی و اعتقادی جهان شیعه دانست و گفت: این شهید والا مقام به اجرای درست دین مبین اسلام تاکید داشت.

وی با بیان اینکه شهید مطهری مصداق بارز قرآن و سنت پیامبر گرامی اسلام بود، افزود: آثار وی همانند درمان دردی بود که در اختیار بیمار قرار می‌گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری در جامعه تاکید کرد و افزود: این شهید در طول حیات با برکت خود با سه جریان الحادی، التقاطی و متحجرین مقابله کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان باید راه شهید مطهری را شناخته و به این راه ادامه دهند، یادآور شد: حلقه‌های صالحین در راستای سیر مطالعاتی در اندیشه‌های شهید مطهری اقدام مطلوبی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول