اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم

حکمت شهید مطهری ماندگار و ابدی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: اخلاق و حکمت شهید مطهری طی تاریخ ماندگار و ابدی است.

حکمت شهید مطهری ماندگار و ابدی است

حسین شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به مقام والا و ارزشمند معلم در دین مبین اسلام اظهار داشت: معلمی از ارزشمندترین شغل‌هاست که نزد خداوند از مقام وی‍ژه‌ای برخوردار است.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار یک معلم در ساخت یک جامعه پویا و مترقی اشاره کرد و افزود: توسعه ایران اسلامی در سایه تلاش دلسوزانه معلمان این مملکت برای آموزش نسلی تأثیرگذار و خلاق حاصل شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش معلم را در آگاه‌سازی دانش‌آموزان و به تبع آن خانواده‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: دانش‌آموزان از عناصر بسیار مفید و تأثیر گذار در راستای آگاه‌سازی هر چه بیشتر جامه برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستند.

فرماندار بم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری وی را از چهره‌های ماندگار و فراموش ناشدنی انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: اخلاق و حکمت این شهید فرزانه طی تاریخ ماندگار و ابدی است.

وی بر ضرورت توجه معلمان و همچنین دانش‌آموزان به نصایح و حکمت‌های مندرج در کتب استاد مطهری تأکید کرد و اذعان داشت: مطهری مسیری روشن در راستای تعالی هرچه بیشتر را برای نسل‌های متمادی بنیان گذاشت.

شایق تصریح کرد: توسعه و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در سایه تلاش معلمان دلسوز برای تربیت نسلی متدین و خلاق رقم می‌خورد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول