اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

شهید مطهری به موضوعات روز اجتماعی توجه ‏داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شهید مطهری علاوه بر مسائل علمی توجه ویژه‏ای به موضوعات روز اجتماعی داشت.

شهید مطهری به موضوعات روز اجتماعی توجه ‏داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ـ فیروزکوه، سعید افشارنادری بعد از ظهر امروز در جمع شماری از فرهنگیان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با اشاره به تاکید آموزه‏های دینی، باورها و اعتقادات ایرانیان در جهت حفظ جایگاه و مقام معلم، داشتن مردمی فرهیخته و علم‏دوست و پرورش دانشمندان و صاحب‏نظران را در کشور متأثر از آموزه‏های دینی دانست.

وی با اشاره به نقش‏آفرینی هر یک از افراد جامعه در پیشبرد اهداف، به نقش بی‏بدیل معلمان نیم‏نگاهی داشت و حفظ کرامت فرهنگیان را در حقیقت حفظ کرامت علم و تعلیم و تربیت ذکر کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: نام‏گذاری روز معلم با سالروز شهادت استاد مطهری حامل پیامی است و باید با تمام وجود پیام این روز ماندگار را درک کرد.

افشارنادری با بیان اینکه نام‏گذاری این روز ذهن‏ها را به سمتی سوق می‏دهد که شهید مطهری یک الگوی کامل و جامع معلمی بوده که در قله رفیع تعلیم و تربیت ایستاده است خودسازی را یک امر مهم برای رسیدن به قله‏های دانایی و شکوفایی در عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی افزود: نتیجه خودسازی قطعا در تعاملات اجتماعی و خانوادگی به صورت شایسته متبلور خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به شخصیت شهید مطهری گفت: ایشان به دلیل مجاهدت مستمر در علم‏آموزی و انتقال آن به دیگران همواره می‏کوشید و علاوه بر مسائل علمی، توجه ویژه‏ای به موضوعات روز اجتماعی خود داشت.

وی بر لزوم پرداختن به آثار شهید مطهری که نتیجه تلاش‏های بی‏وقفه او بود برای داشتن جامعه علمی پربار و در نهایت داشتن یک جامعه سالم تاکید کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول