اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل:

اندیشه شهید مطهری نیاز امروز جامعه ماست

خبرگزاری فارس: امام جمعه هفتکل گفت: اندیشه و خط فکری شهید مطهری نیاز امروز جامعه ماست.

اندیشه شهید مطهری نیاز امروز جامعه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در دیدار با پاسداران و بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به حاضران گفت: کار بسیار بزرگی انجام می‌دهید زیرا کار شما از جنس عقیدتی و فرهنگی است و بر روح و جان افراد جامعه تأثیر می‌گذارد.

وی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولادت سپاه پاسداران با روزهای نخست پیروزی و پایه گذاری انقلاب اسلامی در ایران بود و این نشان از اهمیت فعالیت‌های سپاه در منظر امام خمینی (ره) بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هفتکل به بیان برخی خصوصیات اخلاقی شهید علامه مرتضی مطهری پرداخت و گفت: یکی از خصوصیات شهید مطهری که باید از آن الگو برداری کنیم مخاطب‌شناسی این شهید عزیز است زیرا برای هر قشر و گروهی با زبان خودش حرف می‌زد و مباحث را برای آنان مطرح می‌کرد.

ابراهیمی‌پور کار فکری و اعتقادی را از ویژگی‌های مهم شهید مطهری عنوان کرد و گفت: بخش عمده کتاب‌هایی که شهید مطهری به رشته تحریر در آورده‌اند در مسائل اعتقادی است زیرا اگر انسان در مسائل اعتقادی مشکلی نداشته باشد کمتر دچار انحراف می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول