اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جمیری:

شهید مطهری در شکل‌گیری انقلاب نقش بی‌بدیلی داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید مطهری با ایده‌ها و عقاید سازنده خود نقش بی‌بدیلی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشت.

شهید مطهری در شکل‌گیری انقلاب نقش بی‌بدیلی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار فتح‌الله جمیری عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی بی‌نظیر در زمینه‌سازی حرکت‌های انقلابی و یکی از عاملان اصلی بازگشت امام (ره) به میهن بود.

وی تصریح کرد: استاد شهید مطهری با شناخت دقیقی که از دین داشت اقدام به آسیب‌شناسی و اصلاح جامعه و دانشگاه می‌کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: انسان برای اصلاح جامعه باید اول خودسازی کند که شهید مطهری به این خودسازی رسیده بود و با مباحث بصیرتی مسیر حرکت جامعه را به سمت کمال جهت‌دهی می‌کرد.

جمیری گفت: بصیرت یک موضوع اصل مهم و بصیرت‌افزایی نیز از مهم‌ترین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است که کانون بصیرت بسیج دانشجویی در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی اذعان کرد: حرکت‌هایی امروز در جهان شاهد هستیم و انقلاب‌های مردمی در کشورهای اسلامی ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی ایران است.

جمیری یادآور شد: انقلاب امام خمینی (ره) با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با داشتن اعتماد و اعتقاد ایشان به مردم رو به گسترش است تا آنجایی که ابرقدرت‌های جهان نه تنها مسئله هسته‌ای ایران را تمام شده فرض کرده‌اند بلکه تمام خواسته‌های جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان بوشهر نیز گفت: مردم استان در حال حاضر شاهد عملکرد فرهنگی خوب سپاه امام صادق (ع) در سطح جامعه هستند.

غلامرضا حیدری اظهار داشت: کانون بصیرت بسیج دانشجویی و طرز فعالیت آن برای نخستین‌بار در استان بوشهر شکل گرفته است و تمام اعضا و مدرسان آن از افراد ولایی استان هستند.

حیدری افزود: از ویژگی‌های کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر داشتن برنامه‌ریزی مناسب، یارگیری خوب، انتقال تجارب و توانمندسازی افراد است که این رویکرد در حال فراگیر شدن و گسترش به دیگر نقاط استان است.

وی اضافه کرد: مردم استان در حال حاضر شاهد عملکرد فرهنگی خوب سپاه امام صادق (ع) در سطح جامعه هستند که دارای یک نگاه ویژه و عالمانه است.

حیدری تصریح کرد: داشتن بصیرت از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب است که هر یک از اساتید در قشرهای مختلف می‌توانند با این کانون در جهت بصیرت‌بخشی به جوانان و دانشجویان ما کمک کنند و گامی در جهت پیشرفت و تقویت انقلاب بردارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول