اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت:

شهید مطهری مظهر تعلیم و تربیت بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با اشاره به ویژگی‌های شهید مطهری گفت: شهید مطهری مظهر تعلیم و تربیت بود.

شهید مطهری مظهر تعلیم و تربیت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا جوادی ظهر امروز در همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان پاکدشت ضمن تبریک هفته معلم به تمام فعالان عرصه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: اگر چه در طول سال یک روز به‌عنوان روز معلم تعیین شده و یک هفته فرصتی دست می‌دهد تا از مقام و جایگاه معلمین تجلیل به‌عمل آید اما طبق آموزه‌های دینی و فرهنگ غنی مردم سرزمین ایران اسلامی، جایگاه و مقام معلم آنقدر منیع و رفیع است که هر آزاده‌ای همواره و در هر زمان خود را مدیون و مرهون معلمان خود در زندگی دانسته و هر روز را روز تقدیر و تجلیل از مقام شامخ معلم می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به جاودانگی روز شهادت استاد مرتضی مطهری بیان داشت: پیام شهادت مرتضی مطهری پیام بزرگی برای ماست و شهید مطهری نابغه‌ای بود که برای نظام آموزش و پرورش تا همیشه تاریخ ماندگار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از شهید مطهری به‌عنوان مظهر و افتخار نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و تاسی به منش، سلوک، ایده و افکار ایشان را برای معلمی که می‌خواهد هم در آموزش و هم در پرورش، هم در تعلیم و تربیت و هم در تذهیب و تزکیه نخبه‌پروری کند را، روشن‌ترین مسیر و راهکار معرفی کرد.

این گزارش حاکی است، همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در آیینی از 78 معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی پاکدشت تجلیل به‌عمل آمد.

این همایش با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت برگزار شد. در ادامه این مراسم نیز جناب آخوندی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت ضمن تبریک و گرامیداشت ایام این هفته و تقدیر از معلمین و جایگاه و مقام ایشان سخنانی را عنوان کرد.

در پایان تعدادی از دانش‌آموزان نیز به‌صورت نمادین به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان پاکدشتی از مدیر آموزش و پرورش تقدیر کرده و سپس از 78 معلم نمونه شهرستان پاکدشت تجلیل شد که 74 معلم به‌عنوان معلم نمونه شهرستان، سه نفر به‌عنوان معلم نمونه استان و یک نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول