اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

اقتضائات زمان عامل حرکت شهید مطهری بود

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتضائات زمان عامل حرکت شهید مطهری بود.

اقتضائات زمان عامل حرکت شهید مطهری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شهید مطهری در نوشهر بیان داشت: وجود شهید مطهری تک‌بعدی نبود و ایشان از هیچ قشری از جامعه غافل نشدند.

وی تصریح کرد: اقتضائات زمان عامل حرکت شهید مطهری بود و این شهید بزرگوار از شجاعت و شهامت بسیار بالایی در مبارزه با کجروی‌ها داشت و با هنجارشکنی‌ها برخورد می‌کرد.

ذوالنور بیان داشت: ویژگی دیگر شهید مطهری طهارت روح و بصیرت بود و به تعبیر مقام معظم رهبری بصیرت و بینش سیاسی مطهری ریشه در تقوای او داشت.

وی ادامه داد: از ریزش برخی خواص که خود را دلسوز انقلاب می‌دانند نباید تعجب کرد چرا که آنها دلسوز انقلاب نیستند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت نیازمند شاخص است و متناسب با هر عرصه‌ای تعریف می‌شود که این نیز یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری بود.

ذوالنور یادآور شد: ویژگی ممتاز شهید مطهری بصیرت نافذ او بود و امروز ویژگی معلمان، روحانیون، بسیجیان و سایر اقشار جامعه باید چنین بصیرت نافذی باشد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسالت ما امروز بسیار سنگین است و همواره باید خود را ملزم به آشنایی با آثار شهید مطهری بدانیم.

* مهم‌ترین سلاح در برابر تهدیدات نرم دشمنان ایمان و عقیده

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نوشهر نیز طی سخنانی گفت: مهم‌ترین سلاح در برابر تهدیدات نرم دشمنان ایمان به خدا و پایبندی به اعتقادات است که همچنان ما را ثابت‌قدم و پایبند به ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی نگاه داشته است.

حجت‌الاسلام علیرضا فقیمی با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی متذکر شد: نامگذاری امسال بسیار استراتژیک و مهم است و یک طرح بسیار خوب در راستای مقابله با تهدیدات دشمن است.

وی در پایان اذعان داشت: باید در خرید کالاها دقت کنیم و سعی کنیم کالاهای ایرانی خریداری کنیم و از خرید کالاهای خارجی حتی‌الامکان پرهیز کنیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول