اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای در مازندران

جشنواره ملی آموزشی پزشکی شهید مطهری پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره ملی آموزشی پزشکی شهید مطهری با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

جشنواره ملی آموزشی پزشکی شهید مطهری پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در ساری ظهر امروز با صدور بیانیه‌‌ای که با حضور 2 هزار و 700 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به مدت سه روز در ساری ادامه داشت، به کار خود پایان داد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری همراه با نکوداشت "حکیم علی ربن طبری" همزمان با گرامیداشت هفته معلم و سالگرد شهادت استاد فرزانه، شهید مرتضی مطهری در 11 تا 14 اردیبهشت  1391 با عنوان  تحول و نوسازی نظام آموزش علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و در فضای علمی و معنوی  با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، گیلان، بابل، سمنان، گلستان، شاهرود و با ارائه با 152 مقاله، 43 سخنرانی، 1196پوستر،  15پنل، 15کارگاه آموزشی، 59 فرآیند برتر آموزشی و معرفی سه نفر استاد نمونه کشوری به نحو شایسته برگزار شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: با نگاهی اجمالی به محورهای  اصلی همایش سیزدهم، ارزشیابی و بازنگری مستمر نظام و فرآیندهای مختلف آموزش علوم پزشکی ضروری است.

در ادامه بیانیه تاکید شد: انتخاب این موضوع به عنوان محور اصلی همایش نشان از دغدغه‌ مداوم دست‌اندرکاران نسبت به نیازهای جدید جامعه و اهمیت پاسخگویی مناسب به آنهاست.

در این بیانیه تاکید شد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر هسته‌ای که در مسیر استقلال کشور برای  اعتلای علمی کشور و دانش صلح آمیز هسته‌ای از جان خویش گذشته‌اند  را گرامی می‌داریم و همه مساعی خویش را در راه پر افتخار استقلال علمی کشور به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول